Ambasadorul Frantei in Romania a ales un Citroen C6

C6_Ambasada-Frantei_-02Ambasadorul Franţei în România, Excelenţa Sa Henri Paul, călătoreşte începând cu săptămâna aceasta în confortul oferit de modelul Citroën C6. Excelenţa Sa a optat pentru versiunea Exclusive, echipată cu motorul diesel 2,7 HDi  de 208 CP, cuplat la o cutie de viteze automată.

La bordul noului său Citroën C6, diplomatul francez va beneficia de siguranţa, luxul şi tehnologia încorporate de acest vehicul avangardist: 9 airbag-uri, sistem de navigaţie cu ecran color, scaune încălzite faţă-spate, sistem de încălzire suplimentară programabil şi toată gama de sisteme de de siguranţă şi asistenţă la condus – ABS, EBD, AFU, ESP şi ASR. Respectând valorile segmentului său – eleganţa, rafinamentul, prestanţa – şi asociându-le valorilor esenţiale şi istorice ale mărcii Citroën – stilul, confortul, inovaţia – C6 a devenit vehicul prezidenţial în Franţa.

Alegerea Excelenţei Sale ne încântă şi confirmă atuurile acestui model vârf de gamă. Suntem mândri că putem pune la dispoziţia Excelenţei Sale un vehicul performant, elegant şi perfect adaptat poziţiei şi personalităţii sale. De altfel, de-a lungul istoriei sale de 90 de ani, marca Citroën a fost asociată prin modelele sale emblematice – DS, 2 CV, Traction Avant – unor personalităţi marcante ale epocii”, a declarat Didier Gerard, directorul general Citroën România, la predarea vehiculului către distinsul client.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *