Aston Martin ne amageste cu inca o fotografie a viitorului Rapide

astonrapideLa sfârşitul acestui an va apărea pe piaţă Aston Martin Rapide, rival pentru Porsche Panamera, Maserati Quattroporte sau Mercedes CLS. Ar fi trebuit să concureze şi cu Lamborghini Estoque, dar acest model a fost deocamdată pus în aşteptare. Rapide va fi primul Aston Martin din istorie cu patru uşi. Şi încă unul spectaculos…

Limocoupe-ul britanic va avea caroseria realizată din aluminiu şi va fi animat de un motor V12 de 6,0 litri, care dezvoltă 470 cai-putere şi un cuplu maxim de 600 Nm. Puterea este transmisă roţilor din spate prin intermediul unei cutii automate Touchtronic.

Deşi va avea patru uşi, Rapide nu va fi la fel de încăpător ca o limuzină convenţională, lucru uşor de bănuit dacă privim silueta de maşină sport, cu plafonul foarte coborât în partea din spate. Aston Martin susţine că locurile din spate sunt ideale pentru copii, pentru adulţi fiind recomandate doar pe distanţe scurte.

Rapide va înregistra o altă premieră pentru nobila marcă britanică: va fi primul model fabricat în afara Regatului Unit. Maşina va fi produsă în Austria, în uzina Magna-Steyr, care mai fabrică şi alte modele: BMW X3, Mercedes-Benz Clasa G,Saab 9-3 Cabrio sau Jeep Grand Cherokee.

Producţia va începe în septembrie, iar primele unităţi vor ajunge la norocoşii proprietari la începutul lui 2010.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *