Audi A7: poze-spion cu masina necamuflata

audia7-4Audi A7 este gata. Ne-o arată pozele publicate de worldcarfans.com, în care putem vedea maşina fără nici un fel de camuflaj. Limocoupe-ul celor de la Audi se aseamănă foarte mult cu A5 Sportback, mai ales în partea din spate, realizată în acelaşi stil care aminteşte de Avant.

Partea frontală afişează faruri cu o formă nouă, un „bot” ascuţit şi un spoiler agresiv. La fel ca A5 Sportback, geamurile portierelor nu au rame, iar A7 pare mai lung şi mai scund decît acesta – impresie dată de consolele faţă şi spate masive. Portbagajul are ataşat un eleron aerodinamic şi pare a avea acelaşi sistem de deschidere cu cel de la Porsche Panamera.

A7 va fi un concurent pentru Mercedes-Benz CLS, Porsche Panamera sau Aston Martin Rapide. E de aşteptat ca noul Audi să dispună de motoare foarte puternice. Sursele celor de la Worldcarfans vorbesc de un turbo pe benzină de 3 litri, de un V8 supraalimentat şi de un V8 TDI care va avea un cuplu maxim de camion, de 800 Nm. Bineînţeles, A7 va fi oferit cu sistemul de tracţiune integrală Quattro, dar şi cu o transmisie automată cu 7 trepte.

Audi va prezenta noul A7 la începutul anului viitor.

Sursa: worldcarfans.com

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *