Audi R8 da jos textila…

audir8spyder1Vă place Audi R8? Şi mie. Acum s-ar putea să vă placă şi mai mult pentru că au apărut primele imagini cu versiunea roadster, ce va fi prezentată la Salonul Auto de la Frankfurt săptămâna viitoare. După cum puteţi vedea, R8 Spyder arată incredibil. De bine.

Informaţiile oficiale vor fi oferite o dată cu lansarea oficială din cadrul salonului, însă ceea ce se ştie deja este că R8 Spyder va fi oferit doar cu motorizarea V10 de 5,2 litri. Prezentă şi pe coupe, aceasta dezvoltă 525 cai-putere şi un cuplu maxim de 530 Nm.

La capitolul design, schimbarea cea mai importantă în afara dispariţiei plafonului este îndepărtarea celor două „scuturi” laterale gri, care decorează coupe-ul. În locul acestora, Spyder-ul afişează două prize de aer generoase. Alte modificări sunt reprezentate de cadrul parbrizului, vopsit în nuanţa aluminiului, precum şi de capota motorului, care are două „cocoaşe” în continuarea tetierelor. Din păcate nu există încă imagini cu R8-ul Spyder acoperit, însă ar fi un sacrilegiu ca plafonul să nu fie textil.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.