Audi R8 da jos textila…

audir8spyder1Vă place Audi R8? Şi mie. Acum s-ar putea să vă placă şi mai mult pentru că au apărut primele imagini cu versiunea roadster, ce va fi prezentată la Salonul Auto de la Frankfurt săptămâna viitoare. După cum puteţi vedea, R8 Spyder arată incredibil. De bine.

Informaţiile oficiale vor fi oferite o dată cu lansarea oficială din cadrul salonului, însă ceea ce se ştie deja este că R8 Spyder va fi oferit doar cu motorizarea V10 de 5,2 litri. Prezentă şi pe coupe, aceasta dezvoltă 525 cai-putere şi un cuplu maxim de 530 Nm.

La capitolul design, schimbarea cea mai importantă în afara dispariţiei plafonului este îndepărtarea celor două „scuturi” laterale gri, care decorează coupe-ul. În locul acestora, Spyder-ul afişează două prize de aer generoase. Alte modificări sunt reprezentate de cadrul parbrizului, vopsit în nuanţa aluminiului, precum şi de capota motorului, care are două „cocoaşe” în continuarea tetierelor. Din păcate nu există încă imagini cu R8-ul Spyder acoperit, însă ar fi un sacrilegiu ca plafonul să nu fie textil.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *