Ave Schumi! Formula 1 te saluta!

schumiAvem în sfârşit confirmarea oficială: Michael Schumacher revine în Formula 1! Germanul s-a săturat să stea pe bară şi în 2010 va concura pentru Mercedes Grand Prix, cu care a semnat un contract pe trei ani, urmând să cîştige şapte milioane de euro pe sezon. Mărunţiş pentru german, căci banii nu mai sunt demult o motivaţie pentru el.

Adevărata motivaţie o reprezintă „drogul” pe care i-l oferă acest sport şi dorinţa de a dovedi că poate, chiar şi la 41 de ani, să cîştige curse. Schumi îl va avea coechipier pe mult mai tânărul Nico Rosberg (24 ani), cu care presimt că va avea destule „meciuri”. Pentru că lupul îşi schimbă părul, dar năravul ba…

Sunt convins că împreună vom fi implicaţi în lupta pentru titlul mondial în Formula 1 anul viitor  şi abia aştept să revin pe pistă„, a declarat azi Schumacher. Nici nu se putea altfel, germanul n-ar fi revenit niciodată în F1 dacă n-ar fi avut şanse să cîştige. Iar la Mercedes GP, cu genialul Ross Brawn la cârmă, care a cîştigat ambele titluri anul trecut fără să aibă în spate un mare constructor ca acum, sunt toate şansele ca Schumacher să se bată pentru titlu.

schumi2Pentru cei care îl consideră prea bătrân ca să mai cîştige în Formula 1, le amintesc că Juan Manuel Fangio a debutat în cursele de Grand Prix la 37 de ani şi s-a retras la 47 de ani! Şi să nu-mi spună cineva că pe atunci maşinile de Formula 1 erau mai uşor de pilotat…

PS: Se anunţă un sezon 2010 exploziv: McLaren cu Hamilton şi Button, Ferrari cu Alonso şi Massa, Mercedes GP cu Schumacher şi Rosberg, Red Bull cu Vettel şi Webber. Demult nu am aşteptat cu atâta nerăbdare un nou sezon. Ceea ce e excelent pentru Formula 1, mai ales că revenirea lui Schumi va arunca audienţele în aer.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.