Blatistii de la Ferrari si-au dat iar in petec

Uitaţi declaraţiile de început de sezon. La Ferrari nu a fost şi nu cred că va fi vreodată o luptă egală între piloţi. Întotdeauna unul dintre cei doi va fi favorizat. După oribilul episod din Austria în 2002, când Barrichello a fost obligat să-i cedeze victoria lui Schumacher, Scuderia revine cu un nou scenariu de aceeaşi jenantă factură.

Felipe Massa (sper că italienii de la Ferrari nu au ceva împotriva brazilienilor) a fost umilit astăzi în faţa a sute de milioane de telespectatori, atunci când i s-au spus prin radio următoarele cuvinte: „Fernando is faster than you. Can you confirm you understood that message?„. Cu alte cuvinte, dă-te la o parte şi lasă-l pe Alonso să te depăşească… Pe-ni-bil!

Asta se întâmpla în turul 47, când Massa era liderul cursei, cu 20 de tururi înainte de final. Massa a ridicat pedala de acceleraţie, Alonso l-a depăşit şi astfel s-a scris istoria unei victorii ruşinoase pentru spaniol.

Înţeleg că Alonso are mai multe puncte şi mai multe şanse să-l prindă din urmă pe liderul clasamentului general, Lewis Hamilton, dar cum poţi să faci aşa ceva, când ai antecedentul Austria 2002? Unde e tactul, căci despre onoare e clar că nu mai poate fi vorba în sportul ăsta?

Încă un motiv să nu mă mai uit la Formula 1…

PS: Ferrari a fost amendată de FIA cu 100.000 dolari ca urmare a acestui episod şi riscă sancţiuni severe. Sper din tot sufletul să le primească.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *