Caddy 4×4, sau cum sa-ti distribui marfa in varf de munte

caddy4motion1Cunoscuta utilitară a celor de la Volkswagen şi-a adăugat în CV un nou atu, acela al tracţiunii integrale 4Motion. După  Caddy Maxi, cu ampatament lungit cu 47 cm, Porsche România aduce pe piaţa autohtonă Caddy cu tracţiune integrală, disponibilă pe toate versiunile: Furgon, Kombi şi Life. Sistemul constă într-un cuplu Haldex reglat electronic, care distribuie forţa de propulsie între axul faţă şi cel spate. În situaţii de aderenţă diferită pe cele două punţi, sistemul poate transmite 100% din putere către puntea cu aderenţă mai bună.

caddy4motion

Caddy 4Motion este dotat cu binecunoscutul motor 1.9 TDI, care furnizează 105 cai-putere, în condiţiile unui cuplu maxim de 250 Nm. Transmisia este asigurată de o cutie cu şase trepte, adaptată pentru tracţiunea integrală şi pentru terenul accidentat. VW oferă standard pentru orice model Caddy 4Motion sistemul de stabilitate ESP, cel de asistenţă la pornirea în rampă, dar şi filtru de particule.

Consumul mediu de combustibil declarat de constructor este de 6,6 litri (pentru Kombi), cu 1,2 litri/100 km mai mult decât Caddy 4×2, în timp ce acceleraţia de la 0 la 100 km/h se realizează în 13,7 secunde (Furgon) şi 13,9 secunde (Kombi şi Life). Toate bune şi frumoase până la preţul versiunii de bază a lui Caddy 4MOTION Furgon: 17.104 euro, fără TVA. Trebuie să ai cu adevărat nevoie de tracţiune integrală pentru a plăti atât pentru o utilitară mică.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *