Ce Duster isi comanda romanii: 4×4, full-option, maro

Românul e prea sărac să-şi cumpere Duster ieftin. La lansarea oficială de astăzi de la Bucureşti, cei de la Dacia au dezvăluit că 80% din comenzile pentru Duster sunt pentru cea mai scumpă versiune de echipare, Laureate, iar 20% dintre cei care şi-au comandat un Duster au optat pentru tapiţeria din piele.

Primim în fiecare zi un anumit număr de comenzi pentru noul model Duster, iar o surpriză plăcută pentru noi a fost că 80% dintre acestea sunt pentru maşinile cu cele mai scumpe dotări„, a declarat Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia.

Acesta a ţinut secret numărul comenzilor, dar a precizat că la jumătatea lunii aprilie vor fi dezvăluite şi aceste informaţii. Aşa cum era de aşteptat, cererile sunt mai multe pentru versiunea 4×4 decât pentru cea 4×2, însă în privinţa motorizării, raportul este foarte echilibrat: jumătate din clienţi au ales diesel-ul, jumătate benzina.

În privinţa culorilor, cea mai solicitată este nuanţa maro-caju, pe care au ales-o 40% dintre cei care şi-au comandat Duster. La evenimentul de lansare a fost prezent şi cvadruplul campion mondial de Formula 1, Alain Prost, care a terminat pe locul al doilea primul sezon în Trophee Andros la volanul unui prototip Duster.

În afară de piaţa românească, Dacia Duster va intra de la sfârşitul lunii pe principalele pieţe europene, dar şi în Algeria, Maroc, Tunisia şi Turcia. Din iunie, Duster se va vinde sub marca Renault şi în Ucraina, Iordania, Siria, Liban, Egipt şi unele ţări africane.

PS: Îmi pare rău că n-am ajuns la lansare să văd Duster-ul pe viu, dar mai rău îmi pare că n-am fost acolo ca să iau un autograf de la Alain Prost. Poate data viitoare…

Foto: Dacia

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *