Ce Duster isi comanda romanii: 4×4, full-option, maro

Românul e prea sărac să-şi cumpere Duster ieftin. La lansarea oficială de astăzi de la Bucureşti, cei de la Dacia au dezvăluit că 80% din comenzile pentru Duster sunt pentru cea mai scumpă versiune de echipare, Laureate, iar 20% dintre cei care şi-au comandat un Duster au optat pentru tapiţeria din piele.

Primim în fiecare zi un anumit număr de comenzi pentru noul model Duster, iar o surpriză plăcută pentru noi a fost că 80% dintre acestea sunt pentru maşinile cu cele mai scumpe dotări„, a declarat Fabrice Cambolive, directorul comercial Dacia.

Acesta a ţinut secret numărul comenzilor, dar a precizat că la jumătatea lunii aprilie vor fi dezvăluite şi aceste informaţii. Aşa cum era de aşteptat, cererile sunt mai multe pentru versiunea 4×4 decât pentru cea 4×2, însă în privinţa motorizării, raportul este foarte echilibrat: jumătate din clienţi au ales diesel-ul, jumătate benzina.

În privinţa culorilor, cea mai solicitată este nuanţa maro-caju, pe care au ales-o 40% dintre cei care şi-au comandat Duster. La evenimentul de lansare a fost prezent şi cvadruplul campion mondial de Formula 1, Alain Prost, care a terminat pe locul al doilea primul sezon în Trophee Andros la volanul unui prototip Duster.

În afară de piaţa românească, Dacia Duster va intra de la sfârşitul lunii pe principalele pieţe europene, dar şi în Algeria, Maroc, Tunisia şi Turcia. Din iunie, Duster se va vinde sub marca Renault şi în Ucraina, Iordania, Siria, Liban, Egipt şi unele ţări africane.

PS: Îmi pare rău că n-am ajuns la lansare să văd Duster-ul pe viu, dar mai rău îmi pare că n-am fost acolo ca să iau un autograf de la Alain Prost. Poate data viitoare…

Foto: Dacia

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.