Chevrolet Aveo RS: (cam) asa va arata viitorul Aveo

chevrolet_aveo_rs_01Nu mi-au plăcut niciodată în mod deosebit Chevrolet-urile care se vând în Europa. Cu excepţia primelor Kalos şi Lacetti (versiunile hatchback), coreenele vândute la noi sub sigla Chevrolet m-au dezamăgit ca stil. Noul Cruze arată însă promiţător, iar dacă luăm în considerare acest Aveo RS, concept care va fi prezentat la Detroit în câteva zile, viitorul arată bine pentru Chevrolet.

Hot-hatch coreean

Conceptul prefigurează viitoarea generaţie a lui Aveo, „deghizată” aici într-o versiune sport. E de departe cel mai arătos Chevrolet pe care l-am văzut până acum. Faţa de Volkswagen Scirocco şi profilul de Alfa Romeo 147 depăşesc în atractivitate modelele de inspiraţie, în timp ce partea posterioară agresivă atrage prin amplasarea neobişnuită a montantului C.

În mod sigur nu vom vedea pe modelul de serie Aveo din 2011 jantele de 19 ţoli, blocurile optice pretenţioase, oglinzile futuriste sau mânerele aerodinamice ale portierelor faţă, însă dacă va păstra 80 la sută din liniile acestui concept, e clar că noul Aveo va întoarce multe capete.

Motor turbo de 1,4 litri şi 140 CP

Interiorul este la fel de pretenţios, dar e de aşteptat să nu arate la fel şi la modelul de serie. Îmi place totul, cu excepţia plasticului lucios de pe consola centrală. Fiind vorba de un model RS, sub capotă se află un motor turbo de 1,4 litri şi 140 cai-putere, găsit și pe Opel Astra sau Chevrolet Cruze. Producţia noii generaţii Aveo va demara la sfârşitul anului în uzina din Orion, Michigan, iar comercializarea va începe în primele luni din 2011.

PS: Dacă modelele produse în State vor fi exportate şi în Europa, viitorii proprietari se vor putea lăuda pe bune că au maşini americane 🙂

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.