Chevrolet Aveo RS: (cam) asa va arata viitorul Aveo

chevrolet_aveo_rs_01Nu mi-au plăcut niciodată în mod deosebit Chevrolet-urile care se vând în Europa. Cu excepţia primelor Kalos şi Lacetti (versiunile hatchback), coreenele vândute la noi sub sigla Chevrolet m-au dezamăgit ca stil. Noul Cruze arată însă promiţător, iar dacă luăm în considerare acest Aveo RS, concept care va fi prezentat la Detroit în câteva zile, viitorul arată bine pentru Chevrolet.

Hot-hatch coreean

Conceptul prefigurează viitoarea generaţie a lui Aveo, „deghizată” aici într-o versiune sport. E de departe cel mai arătos Chevrolet pe care l-am văzut până acum. Faţa de Volkswagen Scirocco şi profilul de Alfa Romeo 147 depăşesc în atractivitate modelele de inspiraţie, în timp ce partea posterioară agresivă atrage prin amplasarea neobişnuită a montantului C.

În mod sigur nu vom vedea pe modelul de serie Aveo din 2011 jantele de 19 ţoli, blocurile optice pretenţioase, oglinzile futuriste sau mânerele aerodinamice ale portierelor faţă, însă dacă va păstra 80 la sută din liniile acestui concept, e clar că noul Aveo va întoarce multe capete.

Motor turbo de 1,4 litri şi 140 CP

Interiorul este la fel de pretenţios, dar e de aşteptat să nu arate la fel şi la modelul de serie. Îmi place totul, cu excepţia plasticului lucios de pe consola centrală. Fiind vorba de un model RS, sub capotă se află un motor turbo de 1,4 litri şi 140 cai-putere, găsit și pe Opel Astra sau Chevrolet Cruze. Producţia noii generaţii Aveo va demara la sfârşitul anului în uzina din Orion, Michigan, iar comercializarea va începe în primele luni din 2011.

PS: Dacă modelele produse în State vor fi exportate şi în Europa, viitorii proprietari se vor putea lăuda pe bune că au maşini americane 🙂

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *