Chevrolet Camaro Convertible: muscle-car aerisit

Ce loc mai bun decât Los Angeles pentru a lansa un nou cabriolet? Mai ales unul de care americanii sunt foarte ataşaţi, cum e cazul lui Camaro Convertible. Versiunea decapotabilă a lui Camaro va debuta la Salonul Auto de la L.A. săptămâna aceasta, iar cei de la Chevrolet speră ca acesta să imite succesul de piaţă al coupe-ului.

Faţă de coupe, linia caroseriei nu a avut de suferit în urma pierderii plafonului, ba dimpotrivă, pare că aşa a fost concepută de la început. Camaro Convertible arată foarte bine, îndrăznesc să spun că mult mai bine decât principalul său rival, Ford Mustang Convertible. Plafonul este textil, aşa că nu va răpi prea mult din volumul portbagajului şi, în plus, conferă maşinii un aer mai elegant.

Camaro Convertible este propulsat de aceleaşi motoare ca şi coupe-ul: un V6 de 310 CP şi un V8 de 420 CP, oferit cu versiunea de top SS. Acesta din urmă garantează o acceleraţie de la 0 la 100 km/h sub 5 secunde şi o viteză maximă de 250 km/h. Standard se oferă transmisie manuală cu şase trepte, iar opţional una automată cu acelaşi număr de rapoarte.

În SUA, Camaro Convertible va fi vândut din februarie 2011 la un preţ de circa 30.000 dolari pentru versiunea de bază, un adevărat chilipir pentru o astfel de maşină. Din păcate, dacă va fi adus în Europa, preţul va sări binişor de 30.000. Euro, nu dolari.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *