Chevrolet Cruze, preturi de la 13200 euro in Romania

cruze1Începând cu luna aprilie, Chevrolet Cruze, urmaşul modelului Lacetti, poate fi comandat şi în România, de la un preţ de 13200 euro cu TVA inclus. Pentru această sumă, sedanul compact vine echipat standard foarte bine: aer condiţionat, şase airbaguri, ABS+EBD, TCS (controlul tracţiunii), radio-CD cu MP3.

Preţul corespunde motorizării pe benzină de 1,6 litri şi 113 cai-putere, care oferă performanţe rezonabile: 0-100 km/h în 11,8 secunde şi un consum mediu de 6,8 litri/100 km. Tot atât consumă şi motorul de 1,8 litri şi 141 cai-putere, însă acesta oferă o acceleraţie mai rapidă (10 secunde), mulţumită şi cuplului maxim de 176 Nm obţinut la 3.800 rpm (85% din acesta disponibil chiar de la 2.000 rpm).

Vârful în materie de motorizări îl reprezintă turbodieselul de 2,0 litri şi 150 cai-putere (cuplu de 320 Nm), al cărui consum mediu de 5,6 litri/100 km asigură o autonomie de 1.000 km pentru Cruze. Dotat cu acest propulsor, noul Chevrolet accelerează de la 0 la 100 km/h în doar 8,7 secunde. Pe parcursul acestui an va fi lansată şi o versiune de 125 cai-putere a aceluiaşi motor. De menţionat că toate propulsoarele respectă normele Euro 5, iar dieselul este dotat şi cu filtru de particule. Mai multe detalii pe microsite-ul dedicat lui Chevrolet Cruze.

Foto: GM

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *