Dacia Duster Aventure, serie limitata inspirata de competitii

Dacia-Duster-Aventure-2Deși se zvonea că Dacia va aduce Duster facelift la Geneva, constructorul român aflat sub tutela Renault a prezentat doar o serie limitată a SUV-ului, denumită Duster Aventure.

După cum sugerează și numele mașinii, această serie limitată se adresează șoferilor dornici de escapade în natură, fiind dotată cu elemente preluate de la mașinile de rally-raid, precum rampa de proiectoare de pe plafon, scuturile de protecție față și spate, săgețile de culoare roșie care indică amplasarea inelelor de remorcare și zonele de poziționare a cricului sau apărătoarele de noroi.

Farurile pe fond negru completează imaginea unui Duster mai agresiv, în timp ce stripping-urile exterioare amintesc de competițiile auto în care Duster s-a făcut remarcat (n-aș băga mâna în foc că toți clienții și-ar dori acele desene pe mașină). Duster Aventure este oferit în numai două culori: Blanc Glacier și Noir Nacré. Calandrul, carcasele oglinzilor retrovizoare și jantele de oțel de 16 inch sunt vopsite în aceeași nuanță de negru strălucitor și contribuie la imaginea de „dur” a lui Duster, alături de geamurile fumurii.

La interior, Duster Aventure se distinge de celelalte modele normale prin cusăturile albe ale tapițeriei și motivele de tip busolă de pe scaune, dar și prin contrastul dintre consola centrală neagră și accentele albe (conturul aeratoarelor, mânerele portierelor și brațul de jos al volanului). O dotare proprie acestui model este sistemul GPS Garmin semi-integrat în bord, dotat cu hărțile rutiere și topografice a 45 de țări europene.

Seria limitată Duster Aventure este bazată pe echiparea Ambiance și poate fi comandată în versiunile 4×2 sau 4×4. Modelul va fi disponibil în 16 țări, inclusiv România, începând cu 1 aprilie 2013.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

3 comentarii la „Dacia Duster Aventure, serie limitata inspirata de competitii”

  1. arata foarte bine, personal mie imi place dusterul si se pare ca si europenilor, tinand cont de cat de bine se vinde in afara

  2. Ba da, Duster Aventure se produce deja, au fost anuntate preturile pentru Franta. Cel mai ieftin Duster Aventure pleaca de la €14,350 – versiunea 1.6 benzina-GPL 4×2.

  3. Hmmm da am citit si in presa franceza un articol amplu despre Aventure… parerea mea ca e putin bataie de joc. E ca si cum ai vedea un Logan tunat , aceeasi senzatie o am , ori o masina din aceea veche (eventual dacie alba) cu roti de 195 si jante groase… Este o serie limitata special pt Geneva ce probabail nu se va fabrica n niciodata…

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.