Dacia Duster ESF: editie limitata pentru instructorii de schi francezi

Deşi sună ca o glumă de 1 aprilie, nu este. Dacia chiar a anunţat prima ediţie limitată pentru Duster, denumită Ecole de Ski Francais (Şcoala Franceză de Schi) şi dedicată instituţiei cu care Renault are un parteneriat vechi de 10 ani. Francezii nu s-au mulţumit însă doar să dedice seria limitată şcolii de schi, ci au anunţat că Duster ESF nu va putea fi cumpărat decât de instructorii de schi ai respectivei şcoli…

Care instructori trebuie să fie plătiţi destul de bine, din moment ce maşina costă 18.990 euro. Sigur, vorbim de Franţa, dar tot e prea mult pentru o Dacia. Seria limitată e bazată pe versiunea Laureate 4×4 şi este echipată cu motorul diesel de 1,5 litri de 110 CP. Modelele Duster ESF vor fi fabricate doar în culoarea Glacier White, opţional existând şi nuanţa Platine Grey, care adaugă 450 euro la preţul deja piperat al maşinii.

Ca particularităţi, Duster ESF dispune de emblema Ecole de Ski Francais pe portierele faţă, de un scut de aluminiu sub motor şi de un sistem de transport pentru pentru patru perechi de schiuri. Echiparea standard include proiectoare de ceaţă, oglinzi exterioare electrice şi încălzite, aer condiţionat manual, radio-CD cu MP3, covoraşe de cauciuc tip tăviţă, jante pe 16 ţoli şi un set suplimentar de roţi de iarnă cu cauciucuri Continental. În afară de culoarea gri, singura dotare opţională este pachetul ESP + ASR, disponibil contra sumei de 300 euro.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *