Dacia Duster ESF: editie limitata pentru instructorii de schi francezi

Deşi sună ca o glumă de 1 aprilie, nu este. Dacia chiar a anunţat prima ediţie limitată pentru Duster, denumită Ecole de Ski Francais (Şcoala Franceză de Schi) şi dedicată instituţiei cu care Renault are un parteneriat vechi de 10 ani. Francezii nu s-au mulţumit însă doar să dedice seria limitată şcolii de schi, ci au anunţat că Duster ESF nu va putea fi cumpărat decât de instructorii de schi ai respectivei şcoli…

Care instructori trebuie să fie plătiţi destul de bine, din moment ce maşina costă 18.990 euro. Sigur, vorbim de Franţa, dar tot e prea mult pentru o Dacia. Seria limitată e bazată pe versiunea Laureate 4×4 şi este echipată cu motorul diesel de 1,5 litri de 110 CP. Modelele Duster ESF vor fi fabricate doar în culoarea Glacier White, opţional existând şi nuanţa Platine Grey, care adaugă 450 euro la preţul deja piperat al maşinii.

Ca particularităţi, Duster ESF dispune de emblema Ecole de Ski Francais pe portierele faţă, de un scut de aluminiu sub motor şi de un sistem de transport pentru pentru patru perechi de schiuri. Echiparea standard include proiectoare de ceaţă, oglinzi exterioare electrice şi încălzite, aer condiţionat manual, radio-CD cu MP3, covoraşe de cauciuc tip tăviţă, jante pe 16 ţoli şi un set suplimentar de roţi de iarnă cu cauciucuri Continental. În afară de culoarea gri, singura dotare opţională este pachetul ESP + ASR, disponibil contra sumei de 300 euro.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.