Dacia Duster in cifre

Dacă v-a obosit comunicatul de presă Dacia, aici aveţi un rezumat al celor mai importante cifre de reţinut în cazul lui Duster. Sunt multe, e drept, dar ajută la crearea unei imagini mai clare despre cine este şi ce vrea acest Duster 🙂

10.500 euro – preţul celui mai ieftin Duster (4×2, motor 1,6 benzină)

12.300 euro – preţul celui mai ieftin Duster 4×4 (1,6 benzină)

12.150 euro – preţul celui mai ieftin Duster diesel (4×2, 1,5 dCi 85 CP Ambiance)

14.700 euro – preţul celui mai ieftin Duster diesel 4×4 (1,5 dCi 110 CP Ambiance)

17.655 euro – preţul celui mai scump Duster (diesel, 4×4, Laureate, toate opţiunile bifate)

110 CP – cel mai puternic Duster (1.5 dCi)

85 CP – cel mai puţin puternic model Duster (1,5 dCi)

5,1 litri/100 km – consumul mediu al lui Duster 4×2 1,5 dCi

5,6 litri/100 km – consumul mediu al lui Duster 4×4 1,5 dCi

6 trepte are cutia de viteze manuală

135 g/km – emisiile de CO2 ale lui Duster 1,5 dCi 4×2

3 ani sau 100.ooo km – garanţia oferită de producător

4,31 m şi 1,82 m – lungimea şi lăţimea maşinii

212 mm – garda la sol

1.160 kg – masa proprie a lui Duster 4×2 benzină

1.250 kg – masa proprie a lui Duster 4×4 benzină

475/1636 litri – volumul de încărcare standard/cu bancheta spate rabatată

5 – persoane poate primi Duster la bord (inclusiv şofer)

2 airbaguri în dotarea standard

290 milioane euro – investiţia Renault la Mioveni pentru producerea lui Duster

peste 50% din piese sunt preluate de la alte modele Dacia şi Renault

25 maşini/oră – capacitatea de producţie maximală pentru Duster la Mioveni

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Un comentariu la “Dacia Duster in cifre”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *