Dacia Duster in cifre

Dacă v-a obosit comunicatul de presă Dacia, aici aveţi un rezumat al celor mai importante cifre de reţinut în cazul lui Duster. Sunt multe, e drept, dar ajută la crearea unei imagini mai clare despre cine este şi ce vrea acest Duster 🙂

10.500 euro – preţul celui mai ieftin Duster (4×2, motor 1,6 benzină)

12.300 euro – preţul celui mai ieftin Duster 4×4 (1,6 benzină)

12.150 euro – preţul celui mai ieftin Duster diesel (4×2, 1,5 dCi 85 CP Ambiance)

14.700 euro – preţul celui mai ieftin Duster diesel 4×4 (1,5 dCi 110 CP Ambiance)

17.655 euro – preţul celui mai scump Duster (diesel, 4×4, Laureate, toate opţiunile bifate)

110 CP – cel mai puternic Duster (1.5 dCi)

85 CP – cel mai puţin puternic model Duster (1,5 dCi)

5,1 litri/100 km – consumul mediu al lui Duster 4×2 1,5 dCi

5,6 litri/100 km – consumul mediu al lui Duster 4×4 1,5 dCi

6 trepte are cutia de viteze manuală

135 g/km – emisiile de CO2 ale lui Duster 1,5 dCi 4×2

3 ani sau 100.ooo km – garanţia oferită de producător

4,31 m şi 1,82 m – lungimea şi lăţimea maşinii

212 mm – garda la sol

1.160 kg – masa proprie a lui Duster 4×2 benzină

1.250 kg – masa proprie a lui Duster 4×4 benzină

475/1636 litri – volumul de încărcare standard/cu bancheta spate rabatată

5 – persoane poate primi Duster la bord (inclusiv şofer)

2 airbaguri în dotarea standard

290 milioane euro – investiţia Renault la Mioveni pentru producerea lui Duster

peste 50% din piese sunt preluate de la alte modele Dacia şi Renault

25 maşini/oră – capacitatea de producţie maximală pentru Duster la Mioveni

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Un comentariu la „Dacia Duster in cifre”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.