Dacia Duster, in finala concursului „Masina anului 2011 in Europa”

Au fost 41 de maşini înscrise în concurs, au mai rămas doar 7. Printre ele Dacia Duster, cu şanse reale de a câştiga chiar titlul suprem, „Maşina anului 2011 în Europa!” Pentru acest titlu, Duster se bate cu Alfa Romeo Giulietta, Citroen C3/DS3, Ford C-Max/Grand C-Max, Nissan Leaf (fabricat în Marea Britanie), Opel Meriva şi Volvo S60/V60. Concurenţi importanţi, dar nu de neînvins.

Cu cele peste 80.000 de comenzi înregistrate până acum în întreaga lume, Duster este un formidabil ambasador al mărcii Dacia şi al României„, a declarat Fabrice Cambolive, directorul Directiei Comerciale Dacia-Renault-Nissan.

Aşadar, pentru prima dată în istoria industriei auto româneşti, un produs autohton pătrunde în finala concursului „Maşina Anului în Europa„, lucru demn de toată lauda. Câştigătoarea va fi stabilită în urma numărării voturilor acordate de un juriu din care fac parte 59 din cei mai influenţi jurnalişti auto din Europa.

Aceştia provin din 23 de ţări europene (câte şase din cele mai mari pieţe auto europene – Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia şi Spania), iar restul din celelalte ţări, în funcţie de mărimea pieţei pe care o reprezintă. Cred că Dacia are şanse foarte mari să câştige: oferă cea mai multă maşină pentru banii ceruţi. Iar în condiţiile unei crize economice care încă nu a trecut, s-ar putea ca acest aspect să conteze foarte mult.

Anunţul oficial va fi făcut pe 29 noiembrie. Hai Dacia!

Via | Car of the Year

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.