Dacia Duster, in finala concursului „Masina anului 2011 in Europa”

Au fost 41 de maşini înscrise în concurs, au mai rămas doar 7. Printre ele Dacia Duster, cu şanse reale de a câştiga chiar titlul suprem, „Maşina anului 2011 în Europa!” Pentru acest titlu, Duster se bate cu Alfa Romeo Giulietta, Citroen C3/DS3, Ford C-Max/Grand C-Max, Nissan Leaf (fabricat în Marea Britanie), Opel Meriva şi Volvo S60/V60. Concurenţi importanţi, dar nu de neînvins.

Cu cele peste 80.000 de comenzi înregistrate până acum în întreaga lume, Duster este un formidabil ambasador al mărcii Dacia şi al României„, a declarat Fabrice Cambolive, directorul Directiei Comerciale Dacia-Renault-Nissan.

Aşadar, pentru prima dată în istoria industriei auto româneşti, un produs autohton pătrunde în finala concursului „Maşina Anului în Europa„, lucru demn de toată lauda. Câştigătoarea va fi stabilită în urma numărării voturilor acordate de un juriu din care fac parte 59 din cei mai influenţi jurnalişti auto din Europa.

Aceştia provin din 23 de ţări europene (câte şase din cele mai mari pieţe auto europene – Franţa, Germania, Marea Britanie, Italia şi Spania), iar restul din celelalte ţări, în funcţie de mărimea pieţei pe care o reprezintă. Cred că Dacia are şanse foarte mari să câştige: oferă cea mai multă maşină pentru banii ceruţi. Iar în condiţiile unei crize economice care încă nu a trecut, s-ar putea ca acest aspect să conteze foarte mult.

Anunţul oficial va fi făcut pe 29 noiembrie. Hai Dacia!

Via | Car of the Year

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *