Dacia Sandero a ajuns la cota 100000

sandero100000_1În nici un an de carieră Dacia Sandero a ajuns la exemplarul cu numărul 100000. Miercuri, 13 mai 2009, la uzina de la Mioveni a fost produs automobilul modelul Sandero cu numărul o sută de mii. Vehiculul, de culoare roşie, este destinat pieţei din România.

Lansat în iunie 2008, Dacia Sandero este comercializat în prezent în 38 de ţări. Pentru a răspunde cererii comerciale, la uzina din Mioveni cadenţa de fabricaţie pentru acest model este de 610 unităţi pe zi. În funcţie de pieţele pe care este prezent, Dacia Sandero este disponibil în mai multe variante de motorizare.

Astfel, există trei motorizări pe benzină, de 1.2 16V, 1.4 de 75 CP şi 1.6  90 CP şi două motorizări diesel 1.5 DCI de 70 CP şi 85 CP. De curând, pe unele pieţe externe, cum sunt Italia şi Franţa, este comercializată şi o versiune GPL a berlinei bicorp produse de Dacia.

În România, modelul Sandero poate fi achiziţionat la un preţ de pornire de 6890 EUR (cu toate taxele incluse), în 5 versiuni de echipare. Gama Dacia Sandero va fi completată în cursul acestui an cu noua versiune, Stepway, prezentată în premieră la Salonul Auto de la Barcelona din mai 2009.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *