Dacia Sandero a ajuns la cota 100000

sandero100000_1În nici un an de carieră Dacia Sandero a ajuns la exemplarul cu numărul 100000. Miercuri, 13 mai 2009, la uzina de la Mioveni a fost produs automobilul modelul Sandero cu numărul o sută de mii. Vehiculul, de culoare roşie, este destinat pieţei din România.

Lansat în iunie 2008, Dacia Sandero este comercializat în prezent în 38 de ţări. Pentru a răspunde cererii comerciale, la uzina din Mioveni cadenţa de fabricaţie pentru acest model este de 610 unităţi pe zi. În funcţie de pieţele pe care este prezent, Dacia Sandero este disponibil în mai multe variante de motorizare.

Astfel, există trei motorizări pe benzină, de 1.2 16V, 1.4 de 75 CP şi 1.6  90 CP şi două motorizări diesel 1.5 DCI de 70 CP şi 85 CP. De curând, pe unele pieţe externe, cum sunt Italia şi Franţa, este comercializată şi o versiune GPL a berlinei bicorp produse de Dacia.

În România, modelul Sandero poate fi achiziţionat la un preţ de pornire de 6890 EUR (cu toate taxele incluse), în 5 versiuni de echipare. Gama Dacia Sandero va fi completată în cursul acestui an cu noua versiune, Stepway, prezentată în premieră la Salonul Auto de la Barcelona din mai 2009.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.