Dacia Sandero Orange, o editie limitata in ciuda clientilor Vodafone si Cosmote

Dacia a lansat astăzi o ediţie limitată a modelului Sandero, denumită Orange (după firma franceză de telefonie mobilă la care vreau eu să renunţ). Seria Sandero Orange va fi vândută într-un număr de 1.000 de unităţi – că altfel n-ar mai fi limitată – şi se va distinge de restul modelelor Sandero prin elemente portocalii în interior (cum ar fi centurile de siguranţă sau cusăturile tapiţeriei), precum şi prin dotarea cu un telefon „deştept” Orange Boston (touch screen, cameră foto de 5 MP şi Google Maps preinstalat).

Preţul lui Sandero Orange este de 9.200 euro (inclusiv TVA) şi include, pe lângă dotările amintite mai sus, radio CD cu MP3 şi comandă pe coloana de direcţie, suport pentru telefon cu ventuză, card de memorie microSD de 2GB, cartelă SIM Orange Prepay, cablu audio multifuncţional şi încărcător auto.

Dacă vă interesează şi dotări relevante pentru o maşină, Sandero Orange are ABS cu AFU (asistenţă la frânarea de urgenţă) şi airbag-uri frontale. Culorile disponibile sunt negru şi gri, iar maşina are un motor de 1,2 litri şi 75 CP. Fiind realizată în colaborare cu Orange, ediţia limitată Sandero conţine şi delfini, pantere sau fluturi imprimaţi pe tetiere, precum şi covoraşe personalizate. Aştept cu interes ediţiile speciale Logan Gaz de France şi Duster Apa Nova. Presimt că vor fi hit-uri 🙂

PS: Site-ul oficial Dacia nu conţine până la ora la care am scris această postare (21.10.2010, ora 00:33) nimic despre Sandero Orange. S-a rezolvat, au updatat site-ul.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.