Dacia Sandero Orange, o editie limitata in ciuda clientilor Vodafone si Cosmote

Dacia a lansat astăzi o ediţie limitată a modelului Sandero, denumită Orange (după firma franceză de telefonie mobilă la care vreau eu să renunţ). Seria Sandero Orange va fi vândută într-un număr de 1.000 de unităţi – că altfel n-ar mai fi limitată – şi se va distinge de restul modelelor Sandero prin elemente portocalii în interior (cum ar fi centurile de siguranţă sau cusăturile tapiţeriei), precum şi prin dotarea cu un telefon „deştept” Orange Boston (touch screen, cameră foto de 5 MP şi Google Maps preinstalat).

Preţul lui Sandero Orange este de 9.200 euro (inclusiv TVA) şi include, pe lângă dotările amintite mai sus, radio CD cu MP3 şi comandă pe coloana de direcţie, suport pentru telefon cu ventuză, card de memorie microSD de 2GB, cartelă SIM Orange Prepay, cablu audio multifuncţional şi încărcător auto.

Dacă vă interesează şi dotări relevante pentru o maşină, Sandero Orange are ABS cu AFU (asistenţă la frânarea de urgenţă) şi airbag-uri frontale. Culorile disponibile sunt negru şi gri, iar maşina are un motor de 1,2 litri şi 75 CP. Fiind realizată în colaborare cu Orange, ediţia limitată Sandero conţine şi delfini, pantere sau fluturi imprimaţi pe tetiere, precum şi covoraşe personalizate. Aştept cu interes ediţiile speciale Logan Gaz de France şi Duster Apa Nova. Presimt că vor fi hit-uri 🙂

PS: Site-ul oficial Dacia nu conţine până la ora la care am scris această postare (21.10.2010, ora 00:33) nimic despre Sandero Orange. S-a rezolvat, au updatat site-ul.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *