Detalii oficiale si 118 fotografii cu noul BMW Seria 1

BMW a reacţionat rapid la pozele „scurse” pe internet cu noul BMW Seria 1 şi a furnizat primele detalii oficiale despre noul model. Avem confirmarea că a doua generaţie a compactei bavareze va păstra tracţiunea spate, BMW promiţând că dinamica va fi superioară modelului actual.

Fotografiile oficiale ale noului model ni-l arată în două niveluri de echipare, Sport Line şi Urban Line, care adaugă noi posibilităţi de personalizare prin dotări şi elemente de design dedicate. Toate motorizările dispun de tehnologia BMW TwinPower Turbo, Seria 1 fiind primul model pe care vor fi montate noile propulsoare pe benzină de 1,6 litri. Aceste motoare vor echipa modelele 116i (136 CP) şi 118i (170 CP).

La capitolul diesel vor exista trei versiuni de putere ale motorului de 2 litri: 116d cu 116 CP, 118d cu 143 CP şi 120d cu 184 CP. Tot de la lansare va fi oferit şi modelul eco 116d EfficientDynamics Edition, care va avea emisii de CO2 de 99 g/km şi va fi prima maşină din segment cu transmisie automată cu opt trepte.

Noul Seria 1 va fi mai lung cu 85 mm decât actualul model, va avea ampatamentul cu 30 mm mai lung şi lăţimea mai mare cu 17 mm. Înălţimea rămâne neschimbată, însă pasagerii din spate câştigă 21 mm de spaţiu la picioare graţie ampatamentului mărit. Volumul portbagajului creşte şi el de la 330 la 360 litri, putând ajunge la 1.200 litri cu bancheta spate rabatată.

Maşina va dispune de opţiunea montării sistemului iDrive, dar şi de ansamblul de sisteme reunite sub denumirea BMW ConnectedDrive. Este vorba de faruri adaptive, asistenţă la parcare, cameră video pentru marşarier, Lane Departure Warning, cruise control cu funcţie de frânare, conexiune internet, integrare smartphone şi player audio precum şi aplicaţii Facebook şi Twitter.

Date tehnice noul BMW Seria 1:

BMW 118i
Motor de 1,6 litri, patru cilindri în linie, benzină
Putere maximă/cuplu maxim: 170 CP la 4.800 rpm/250 Nm la 1.500 – 4.500 rpm
0-100 km/h: 7,4 secunde
viteză maximă: 225 km/h
consum mediu: 5,8 – 5,9 litri/100 km
emisii CO2: 134 – 137 g/km, standard Euro 5

BMW 116i
Motor de 1,6 litri, patru cilindri în linie, benzină
Putere maximă/cuplu maxim: 136 CP la 4.400 rpm/220 Nm la 1.350 – 4.300 rpm
0-100 km/h: 8,5 secunde
viteză maximă: 210 km/h
consum mediu: 5,5 – 5,7 litri/100 km
emisii CO2: 129 – 132 g/km, standard Euro 5

BMW 120d
Motor de 2,0 litri, patru cilindri în linie, diesel
Putere maximă/cuplu maxim: 184 CP la 4.000 rpm/380 Nm la 1.750 – 2.750 rpm
0-100 km/h: 7,2 secunde
viteză maximă: 228 km/h
consum mediu: 4,5 – 4,6 litri/100 km
emisii CO2: 119 – 122 g/km, standard Euro 5

BMW 118d
Motor de 2,0 litri, patru cilindri în linie, diesel
Putere maximă/cuplu maxim: 143 CP la 4.000 rpm/320 Nm la 1.750 – 2.500 rpm
0-100 km/h: 8,9 secunde
viteză maximă: 212 km/h
consum mediu: 4,4 – 4,5 litri/100 km
emisii CO2: 115 – 118 g/km, standard Euro 5

BMW 116d
Motor de 2,0 litri, patru cilindri în linie, diesel
Putere maximă/cuplu maxim: 116 CP la 4.000 rpm/260 Nm la 1.750 – 2.500 rpm
0-100 km/h: 10,3 secunde
viteză maximă: 200 km/h
consum mediu: 4,3 – 4,5 litri/100 km
emisii CO2: 114 – 117 g/km, standard Euro 5

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *