Dodge Journey din stoc, de la 27872 euro. Doar atat??

journey1Dodge Journey, modelul introdus pe piaţa din România în septembrie 2008, poate fi achiziţionat acum cu livrare imediată din stoc, la un preţ de 27872 euro, corespunzător variantei standard Journey FWD SXT. Aceasta dispune de o motorizare diesel 2,0 CRD 140 cp de origine Volkswagen, cuplată la o transmisie automată cu 6 trepte Getrag (cu dublu ambreiaj).

Journey este un crossover bazat pe platforma berlinei Avenger, cu 5+2 locuri şi tracţiune faţă sau integrală (în funcţie de versiune). În varianta standard, CUV-ul Dodge are cinci locuri, iar opţional poate avea şapte locuri. Al doilea şi al treilea rând de scaune se pot rabata atunci când nu sunt folosite pentru a oferi mai mult spaţiu pentru bagaje. În preţul de bază sunt incluse dotări numeroase: airbaguri frontale, laterale şi tip cortină, ABS, ESP, climatizare automată bi-zonală, cruise-control, geamuri electrice, oglinzi electrice şi încălzite, radio-DVD cu MP3 şi magazie cu 6 discuri, sistem de alarmă, asistenţă la pornirea din rampă sau reglaj electric al scaunului şoferului. Dar…

Chiar dacă maşina arată bine şi este bine dotată, preţul de 27872 euro mi se pare exagerat. Mai ales că e vorba de o reducere. Mai ales că maşina nu are decât tracţiune faţă. Să dai 27872 euro pe un Journey în Europa, în condiţiile în care în SUA cel mai scump model (V6 pe benzină de 235 CP 4×4) costă 27670 dolari mi se pare o prostie. Nu mai bine dădeau două la preţul uneia, cum am văzut că se face prin Anglia, şi scăpau rapid de tot stocul?




Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.