Dodge Journey din stoc, de la 27872 euro. Doar atat??

journey1Dodge Journey, modelul introdus pe piaţa din România în septembrie 2008, poate fi achiziţionat acum cu livrare imediată din stoc, la un preţ de 27872 euro, corespunzător variantei standard Journey FWD SXT. Aceasta dispune de o motorizare diesel 2,0 CRD 140 cp de origine Volkswagen, cuplată la o transmisie automată cu 6 trepte Getrag (cu dublu ambreiaj).

Journey este un crossover bazat pe platforma berlinei Avenger, cu 5+2 locuri şi tracţiune faţă sau integrală (în funcţie de versiune). În varianta standard, CUV-ul Dodge are cinci locuri, iar opţional poate avea şapte locuri. Al doilea şi al treilea rând de scaune se pot rabata atunci când nu sunt folosite pentru a oferi mai mult spaţiu pentru bagaje. În preţul de bază sunt incluse dotări numeroase: airbaguri frontale, laterale şi tip cortină, ABS, ESP, climatizare automată bi-zonală, cruise-control, geamuri electrice, oglinzi electrice şi încălzite, radio-DVD cu MP3 şi magazie cu 6 discuri, sistem de alarmă, asistenţă la pornirea din rampă sau reglaj electric al scaunului şoferului. Dar…

Chiar dacă maşina arată bine şi este bine dotată, preţul de 27872 euro mi se pare exagerat. Mai ales că e vorba de o reducere. Mai ales că maşina nu are decât tracţiune faţă. Să dai 27872 euro pe un Journey în Europa, în condiţiile în care în SUA cel mai scump model (V6 pe benzină de 235 CP 4×4) costă 27670 dolari mi se pare o prostie. Nu mai bine dădeau două la preţul uneia, cum am văzut că se face prin Anglia, şi scăpau rapid de tot stocul?




Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *