Etapa de GP2 Asia din Bahrain s-a amanat, prima cursa de F1 din 2011 pusa sub semnul intrebarii

UPDATE: Cursa de Formula 1 din Bahrain a fost anulată. Primul GP din 2011 va fi în Australia, pe 27 martie. Tunisia, Egipt, Bahrain. Revoltele populare din lumea arabă s-au răspândit rapid, iar acum pun în pericol desfăşurarea primei etape de Formula 1 din 2011, cea din Bahrain. Organizatorii seriei GP2 Asia au fost nevoiţi să anuleze etapa din acest weekend din Bahrain întrucât situaţia politică din regatul arab se deteriorează rapid.

Trei oameni au murit şi sute au fost răniţi ieri noapte în luptele dintre protestari şi poliţie, iar tancurile au ieşit pe străzile din capitala Manama. Cu alte cuvinte, o atmosferă nu prea propice pentru o cursă de Formula 1.

În urma evenimentelor curente din Bahrain, la cererea federaţiei de motorsport locale, s-a decis ca restul etapei ce urma să aibă loc în această săptămână pe Bahrain International Circuit să fie amânată din motiv de forţă majoră„, se arată în comunicatul organizatorilor GP2 Asia.

Această anulare pune serios sub semnul întrebării sesiunea de teste pe care echipele din Formula 1 o au programată în Bahrain pentru perioada 3-6 martie, dar mai ales prima etapă a campionatului din 13 martie. O decizie asupra desfăşurării sesiunii de teste din Bahrain va fi luată vineri, când echipele de Formula 1 se vor întâlni la Barcelona.

Sursa: Autosport

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *