„Exces” de GTI la Worthersee Tour 2010

Volkswagen a adus la întâlnirea fanilor GTI de la Worthersee, Austria, o versiune intens modificată a lui Golf GTI, denumită GTI Excessive. Un show car nu la fel de extrem precum GTI W12 prezentat tot la Worthersee acum 3 ani, dar care arată potențialul de personalizare pe care îl are noul Golf GTI.

GTI Excessive beneficiază de numeroase îmbunătățiri care țin de aerodinamică: un spoiler frontal cu prize de aer mărite și o „buză” inferioară aproape lipită de sol, praguri și un difuzor de aer posterior gigantic care se aprinde în culoarea roșie la frânare! Toate elementele aerodinamice sunt evidențiate prin vopsirea într-o nuanță de negru lucios, care completează culoarea Firespark Metallic a caroseriei.

GTI Excessive stă pe jante BBS CH Black Edition de 19 țoli, vopsite în aceeași nuanță Piano Black. La interior modificările sunt simbolice: conturul aeratoarelor este finisat în același negru lucios, decorațiunile din aluminiu șlefuit iar scaunele sport au o tapițerie bicoloră (roșu și negru).

De succesul pe care îl avea GTI Excessive la public depinde și intrarea în catalogul de accesorii oficiale Volkswagen a anumitor elemente de design de pe showcar. Clar aș vrea să văd jantele și culoarea asta în catalog… Oricum mașina nu arată atât de extrem pe cât mă așteptam. Nu atât cât să merite numele Excessive.

Via | Autoblog.it

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.