„Exces” de GTI la Worthersee Tour 2010

Volkswagen a adus la întâlnirea fanilor GTI de la Worthersee, Austria, o versiune intens modificată a lui Golf GTI, denumită GTI Excessive. Un show car nu la fel de extrem precum GTI W12 prezentat tot la Worthersee acum 3 ani, dar care arată potențialul de personalizare pe care îl are noul Golf GTI.

GTI Excessive beneficiază de numeroase îmbunătățiri care țin de aerodinamică: un spoiler frontal cu prize de aer mărite și o „buză” inferioară aproape lipită de sol, praguri și un difuzor de aer posterior gigantic care se aprinde în culoarea roșie la frânare! Toate elementele aerodinamice sunt evidențiate prin vopsirea într-o nuanță de negru lucios, care completează culoarea Firespark Metallic a caroseriei.

GTI Excessive stă pe jante BBS CH Black Edition de 19 țoli, vopsite în aceeași nuanță Piano Black. La interior modificările sunt simbolice: conturul aeratoarelor este finisat în același negru lucios, decorațiunile din aluminiu șlefuit iar scaunele sport au o tapițerie bicoloră (roșu și negru).

De succesul pe care îl avea GTI Excessive la public depinde și intrarea în catalogul de accesorii oficiale Volkswagen a anumitor elemente de design de pe showcar. Clar aș vrea să văd jantele și culoarea asta în catalog… Oricum mașina nu arată atât de extrem pe cât mă așteptam. Nu atât cât să merite numele Excessive.

Via | Autoblog.it

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *