Facelift foarte discret pentru Peugeot 207

peugeot207_4Peugeot a retuşat uşor gama 207, atât de uşor că abia se observă. Însă nici nu avea motive prea mari să umble „serios” la modelul de clasă mică, întrucât vânzările stau bine (peste 1,46 milioane unităţi până în acest moment) iar în perioada asta de incertitudine economică e bine să eviţi investiţiile mari.

Aşa că 207 ni se prezintă acum cu modificări precum spoilerul faţă redesenat, proiectoare de ceaţă mutate spre extremităţi, stopuri cu un nou desen interior şi cu LED-uri (la CC şi hatchback) şi ornamente vopsite în culoarea caroseriei. În habitaclu nu există modificări structurale, ci doar noi materiale şi noi culori. De asemenea, vor fi oferite noi echipamente, printre care un indicator care arată momentul optim de schimbare a treptelor de viteză (pentru versiunile cu transmisie manuală).

În ceea ce priveşte tehnica, totul a rămas la fel, doar nivelul noxelor scăzând uşor (până la 99 g/km la 1.4 HDi) datorită scăderii coeficientului de aerodinamicitate la 0,27 şi modificărilor aduse la electronică. Facelift-ul afectează întreaga gamă 207: hatchback-ul în 3/5 uşi, SW-ul, CC-ul şi RC-ul. Preţurile în România vor fi anunţate la data lansării.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *