Facelift foarte discret pentru Peugeot 207

peugeot207_4Peugeot a retuşat uşor gama 207, atât de uşor că abia se observă. Însă nici nu avea motive prea mari să umble „serios” la modelul de clasă mică, întrucât vânzările stau bine (peste 1,46 milioane unităţi până în acest moment) iar în perioada asta de incertitudine economică e bine să eviţi investiţiile mari.

Aşa că 207 ni se prezintă acum cu modificări precum spoilerul faţă redesenat, proiectoare de ceaţă mutate spre extremităţi, stopuri cu un nou desen interior şi cu LED-uri (la CC şi hatchback) şi ornamente vopsite în culoarea caroseriei. În habitaclu nu există modificări structurale, ci doar noi materiale şi noi culori. De asemenea, vor fi oferite noi echipamente, printre care un indicator care arată momentul optim de schimbare a treptelor de viteză (pentru versiunile cu transmisie manuală).

În ceea ce priveşte tehnica, totul a rămas la fel, doar nivelul noxelor scăzând uşor (până la 99 g/km la 1.4 HDi) datorită scăderii coeficientului de aerodinamicitate la 0,27 şi modificărilor aduse la electronică. Facelift-ul afectează întreaga gamă 207: hatchback-ul în 3/5 uşi, SW-ul, CC-ul şi RC-ul. Preţurile în România vor fi anunţate la data lansării.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.