Facelift pentru intreaga gama Maybach

Întreaga gamă Maybach a primit un facelift ușor. Ambele versiuni de ampatament, 57 și 62, cât și cele sportive S (inclusiv Landaulet), au primit un „machiaj” superficial, cu ocazia Salonului Auto de la Beijing care începe săptămâna viitoare.

Pe scurt e vorba de o nouă grilă a radiatorului, pe gustul clientelei din China (adică mare), de un spoiler frontal redesenat, o nouă capotă a motorului, noi oglinzi laterale, noi modele de jante și faruri cu LED-uri.

Din punct de vedere tehnic există o singură modificare: motorul V12 al versiunilor S a mai primit 18 cai-putere, ajungând la un total de 630 CP. Comunicatul de presă menționează emisii mai mici de CO2 (dar oricum uriașe), precum și o diminuare infimă a consumului, pe care cei de la Maybach mai bine nu se oboseau să o mai comunice. În rest, sunt disponibile acum și noi echipamente interioare, precum tapițerie ornată cu cristale Swarowski, ecran LCD de 19 inch, pavilion electrocromatic care se închide la culoare când soarele e prea puternic și altele de același gen.

PS: Acum o lună scriam că acest facelift s-ar putea să fie ultima zvâcnire pentru Maybach, marcă în care Daimler nu vrea să mai bage bani pentru dezvoltarea unei noi generaţii de modele. Eu sper să nu fie aşa, dar e clar că fără lansarea unui model competitiv Maybach va muri încet.

PREZENTARE VIDEO MAYBACH FACELIFT:

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *