Ferrari World, al doilea motiv serios sa vizitezi Abu-Dhabi

Primul a fost circuitul de Formula 1 Yas Marina. Iar acum Abu-Dhabi se laudă şi cu un gigantic parc tematic, denumit Ferrari World, deschis miercuri presei. Fiind în Emirate, trebuia neapărat să poată fi descris drept „cel mai nu-ştiu-cum din lume”. Şi au reuşit: este cel mai mare parc tematic acoperit de pe glob.

Ferrari World se desfăşoară pe o suprafaţă construită de 86.000 mp şi conţine peste 20 de atracţii, vedeta fiind, cum altfel, cel mai rapid montagne-russe din lume. Denumit „Formula Rossa”, acesta dispune de trenuleţe capabile să atingă viteze de până 240 km/h. Nu ştiu despre voi, dar nu cred că m-aş urca în aşa ceva. Ca să vă faceţi o idee despre senzaţiile extreme trăite în acest trenuleţ al groazei, pasagerii vor simţi pe pielea lor o acceleraţie gravitaţională de până la 1,7 G!

Alte atracţii sunt „Speed of Magic”, un film 4D, „Made in Maranello”, un tur virtual al orăşelului natal al companiei Ferrari sau o copie a motorhome-ului Scuderiei. Deschiderea pentru public a parcului va avea loc pe 4 noiembrie, biletul de intrare urmând să coste 225 dirhami (44 euro). Nu mi-a trecut prin cap până acum să vizitez Abu-Dhabi, dar după ce-mi iau banii pe prima vânzare anterioară acolo mă duc…

PS: Construcţia parcului tematic Ferrari World a durat doi ani. Mai puţin cu jumătate de an decât Pasajul Băneasa…

Foto: Ferrari

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *