Ford a angajat detectivi la uzina din Craiova

De ce credeţi că au făcut asta? Simplu, pentru a descoperi muncitorii care fură din fabrică. Că doar asta e o îndeletnicire de bază a unora din oamenii muncii de la noi. Oricât de bine plătit ar fi, românul nu se simte bine dacă nu pleacă acasă măcar cu un şurub în buzunar. Cei de la Ford au simţit asta aşa că au angajat o firmă de detectivi particulari care să-i prindă pe hoţi.

În urma activităţii detectivilor (deghizaţi în muncitori), Ford a dat afară mai multe persoane pentru că ar fi consumat băuturi alcoolice în timpul programului sau ar fi furat diverse piese din fabrică. Cum îi descopereau detectivii pe cei cu „slăbiciuni” la piese? Păi, de exemplu, mergeau la portari cu diverse piese şi îi rugau să le ascundă până la terminarea programului ca să poată apoi să le scoată din fabrică.

Sau: detectivii mergeau şi în alte zone din uzină unde negociau cu angajaţii Ford sustragerea unor piese. Normal că acei muncitori care erau prinşi în plasă „zburau” din companie a doua zi. Şi cum ne aflăm în România, mulţi dintre cei daţi afară au acţionat compania Ford în instanţă! Culmea tupeului, nu?

Sursa: Gazeta de Sud

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.