Fratele presedintelui Fiat socheaza. Din nou!

Săptămâna asta a fost una foarte importantă pentru grupul Fiat. CEO-ul Sergio Marchionne a prezentat business-planul pentru următorii cinci ani, ambiţia companiei italiene fiind aceea de a deveni un jucător global important, folosindu-se de ajutorul lui Chrysler. Dar nu despre asta vreau să scriu, deşi e un subiect foarte interesant.

Ci despre un alt eveniment important, demisia lui Luca di Montezemolo din funcţia de preşedinte al Fiat Group şi numirea lui John Elkann, nepotul regretatului Gianni Agnelli şi moştenitorul familiei care a fondat Fiat. John este tipul de moştenitor serios şi responsabil pe care te poţi baza.

El are şi un frate, mult mai cunoscut datorită escapadelor sale şi a vieţii tumultoase. Lapo Elkann a fost numit în 2004 cel mai bine îmbrăcat bărbat din lume de către revista Esquire, iar un an mai târziu a ajuns la ştiri după o supradoză de heroină şi cocaină luată în compania unor… transsexuali. Scandalul l-a obligat să renunţe la funcţia de manager de marketing al Fiat, dar a revenit mai târziu ca manager de promovare a mărcii Fiat.

Lapo are şi părţi bune: lui i se datorează în mare parte decizia Fiat de a produce în serie noul Fiat 500. De ce am făcut această lungă şi plictisitoare introducere? Pentru că Lapo a ajuns din nou în vizorul presei. A venit la conferinţa de presă în care fratele său a fost anunţat preşedinte al grupului Fiat într-un Jeep Grand Cherokee SRT8 tunat, pe care era aplicat un sticker cu expresia „Italian Motherfucker”. Cum ar zice Irina Margareta Nistor, italian nenorocit 🙂

Oamenii de la Fiat să zică mersi că nu Lapo, ci fratele lui le este preşedinte! Click pe poză pentru a vedea sticker-ul cu pricina.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *