Fratele presedintelui Fiat socheaza. Din nou!

Săptămâna asta a fost una foarte importantă pentru grupul Fiat. CEO-ul Sergio Marchionne a prezentat business-planul pentru următorii cinci ani, ambiţia companiei italiene fiind aceea de a deveni un jucător global important, folosindu-se de ajutorul lui Chrysler. Dar nu despre asta vreau să scriu, deşi e un subiect foarte interesant.

Ci despre un alt eveniment important, demisia lui Luca di Montezemolo din funcţia de preşedinte al Fiat Group şi numirea lui John Elkann, nepotul regretatului Gianni Agnelli şi moştenitorul familiei care a fondat Fiat. John este tipul de moştenitor serios şi responsabil pe care te poţi baza.

El are şi un frate, mult mai cunoscut datorită escapadelor sale şi a vieţii tumultoase. Lapo Elkann a fost numit în 2004 cel mai bine îmbrăcat bărbat din lume de către revista Esquire, iar un an mai târziu a ajuns la ştiri după o supradoză de heroină şi cocaină luată în compania unor… transsexuali. Scandalul l-a obligat să renunţe la funcţia de manager de marketing al Fiat, dar a revenit mai târziu ca manager de promovare a mărcii Fiat.

Lapo are şi părţi bune: lui i se datorează în mare parte decizia Fiat de a produce în serie noul Fiat 500. De ce am făcut această lungă şi plictisitoare introducere? Pentru că Lapo a ajuns din nou în vizorul presei. A venit la conferinţa de presă în care fratele său a fost anunţat preşedinte al grupului Fiat într-un Jeep Grand Cherokee SRT8 tunat, pe care era aplicat un sticker cu expresia „Italian Motherfucker”. Cum ar zice Irina Margareta Nistor, italian nenorocit 🙂

Oamenii de la Fiat să zică mersi că nu Lapo, ci fratele lui le este preşedinte! Click pe poză pentru a vedea sticker-ul cu pricina.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.