Gama Skoda Superb se imbogateste cu un break

superb_combi1După ce prima generaţie a modelului Superb s-a vândut doar ca sedan, Skoda propune la Salonul Auto de la Frankfurt şi o versiune break pentru noua generaţie, lansată anul trecut. Designul noii versiuni este inspirat la partea posterioară de Octavia combi.

Superb Combi păstrează aceeaşi lungime, aceeaşi lăţime şi acelaşi ampatament cu limuzina, dar are o înălţime mai mare în partea din spate. Break-ul beneficiază de asemenea de o banchetă spate revizuită, pentru a maximiza capacitatea de încărcare a portbagajului.Volumul acestuia nu este încă cunoscut, dar este de aşteptat ca acesta să fie cel puţin generos.

Motorizările vor fi trei „benzinare” şi trei diesel-uri, aceleaşi de pe sedan, cuplate la transmisii cu cinci sau şase trepte. DSG va fi oferit opţional. E de aşteptat ca Skoda să ofere şi tracţiune integrală, pentru modelul V6 de 3,6 litri. Preţurile nu sunt cunoscute, dar neoficial se vehiculează un preţ de pornire de 19500 euro (în Germania). Tentant pentru un break de clasă mare, cu dotări generoase şi calitate a fabricaţiei recunoscută.

Păcat că în România break-urile nu sunt considerate o opţiune în această clasă.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *