Gama Skoda Superb se imbogateste cu un break

superb_combi1După ce prima generaţie a modelului Superb s-a vândut doar ca sedan, Skoda propune la Salonul Auto de la Frankfurt şi o versiune break pentru noua generaţie, lansată anul trecut. Designul noii versiuni este inspirat la partea posterioară de Octavia combi.

Superb Combi păstrează aceeaşi lungime, aceeaşi lăţime şi acelaşi ampatament cu limuzina, dar are o înălţime mai mare în partea din spate. Break-ul beneficiază de asemenea de o banchetă spate revizuită, pentru a maximiza capacitatea de încărcare a portbagajului.Volumul acestuia nu este încă cunoscut, dar este de aşteptat ca acesta să fie cel puţin generos.

Motorizările vor fi trei „benzinare” şi trei diesel-uri, aceleaşi de pe sedan, cuplate la transmisii cu cinci sau şase trepte. DSG va fi oferit opţional. E de aşteptat ca Skoda să ofere şi tracţiune integrală, pentru modelul V6 de 3,6 litri. Preţurile nu sunt cunoscute, dar neoficial se vehiculează un preţ de pornire de 19500 euro (în Germania). Tentant pentru un break de clasă mare, cu dotări generoase şi calitate a fabricaţiei recunoscută.

Păcat că în România break-urile nu sunt considerate o opţiune în această clasă.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.