“Garcea” in versiune indiana: Coulthard amendat pentru viteza in timpul unei demonstratii de F1!

redbull1Cea mai tare ştire de azi vine din India, acolo unde echipa de Formula 1 Red Bull a susţinut de curând o demonstraţie de genul celei făcute de Renault la Bucureşti. Toate bune până acum, numai că pilotul David Coulthard s-a trezit cu o amendă de 33.000 de dolari pentru depăşirea limitei de viteză!! În timpul unei demonstraţii cu trafic închis, oameni buni :).

Poliţiştii din Mumbai au considerat că scoţianul a mers prea tare pe podul Rajiv Ghandi Sea Link, mai precis cu vreo 260 km/h. Doar era demonstraţie, iar cei 50.000 de spectatori trebuia să vadă ceva, nu? Ei bine, cică limita de viteză pe podul amintit este de 100 km/h, iar pe unele tronsoane de 50 km/h. Prin urmare, Coulthard e bun de plată. Norocul lui că nu va trebui să dea banii din buzunarul propriu, indienii oprind garanţia depusă de organizatori înaintea evenimentului, exact 33.ooo dolari SUA.

Mi se pare foarte interesant cum au calculat ei amenda de le-a dat exact cât garanţia depusă de Red Bull pentru eventuale stricăciuni. Să te mai duci să faci demonstraţii de F1 în India… La muncă băăăă, capete de cretă, nu la întins mâna!

Via: autoblog.com

UPDATE: Autosport zice că indienii l-au avertizat pe Coulthard înainte de show să nu meargă mai tare de 100 km/h pe pod. Însă David nu a ţinut cont de asta şi astfel spectatorii au avut parte de o demonstraţie de neuitat. Bravo Coulthard!

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *