Hai sa aplaudam un roman atunci cand merita!

Acum mai bine de două săptămâni, la Raliul Iaşiului, echipajul Keleti/Ponta s-a răsturnat, iar ştirea a făcut înconjurul televiziunilor, obţinând un loc de invidiat în prime-time. Chiar dacă a fost un accident minor (faţă de ce se poate întâmpla la raliuri), toată lumea a scris despre el ca şi când ar fi fost ştirea-bombă a zilei. Din păcate, realitatea e că un pilot de raliuri trebuie să aibă un accident ca să ajungă la ştiri în România.

De ce spun asta? Ieri, acelaşi echipaj a reuşit un rezultat de excepţie în etapa de campionat mondial din Spania, terminând raliul pe poziţia a doua la clasa A7 şi pe 21 la general. Să-mi spună şi mie cineva când un român a mai avut un astfel de rezultat în WRC după 1989?

Din păcate, rezultatul din Spania nu a fost considerat interesant de nici o televiziune, ziar sau site generalist. Nici măcar de cele de sport. În afara site-urilor şi forumurilor specializate, nu am văzut nicăieri nici măcar un rând despre rezultatul lui Keleti din Catalunya. Vi se pare normal? Mie nu, dar ce mai e normal în România de azi?

Mai multe informaţii despre evoluţia echipajului Keleti/Ponta în Spania aici şi un scurt filmuleţ cu cei doi în Spania mai jos. Bravo băieţi!

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

10 comentarii la „Hai sa aplaudam un roman atunci cand merita!”

  1. Statistic vorbind, cel mai bun rezultat al unui roman in WRC a fost locul 18 la general, al lui Fane Vasile in Portugalia ’85 – dar la 3 ore in urma invingatorului:

    http://www.rallybase.nl/index.php?type=result&rallyid=230

    Este atat de tipica reactia fanului-gibon cand vorbesti de un rezultat bun al altui pilot (in cazul nostru Keleti). Acum vreo 3 ani scriam pe rally.ro despre rezultatele bune ale juniorului David la Waldviertel in comparatie cu coechipierii lui de la OMV Rally Team RO si a sarit ca ars un „fan” semidoct ca ce stiu eu despre raliuri si ca de fapt coechipierii lui David au fost vedete la Waldviertel.

  2. Pai din orice punct ai privi rezultatul lui Edwin e mai bun.

    La general Edwin-21/ Claudiu-32
    La grupe Edwin – 2/ Claudiu -7
    Timp fata de timpul lui Leob Edwin +38:18.3/ Claudiu +58:58.8

  3. Catalin, asta inseamna ca ceilalti piloti romani ar trebui sa se lase de sportul asta si sa se uite pentru tot restul vietii la rezumatele raliurilor facute de Claudiu David in WRC?

  4. dane, cand mergea claudiu in mondial in argentina si in japonia, nu mai spun pe ce loc termina si in ce conditii, lumea se uita la desene animate.

  5. Nu am contestat niciodata rezultatele lui Claudiu David si ai dreptate, cei doi au disputat raliuri diferite, in conditii diferite, pe tipuri de masini diferite. Insa rezultatul lui Keleti ramane, eu atat am vrut sa subliniez, clasarea foarte buna pe care a reusit-o in Spania.

  6. Bai baieti nu va agitati rezultatele nu pot fi comparate e cu totul altceva… numar de concurenti… masini… e altceva…
    fiecare e tare in felul lui si claudiu a avut rezultat locul 7 in Japonia!

  7. Pai bai matematicianule, Keleti e pe 2 la A7, la 10 minute dupa castigatorul grupei Slavov, iar David e pe 20 la N4, la peste 42 de minute de liderul grupei N4 de atunci, Villagra. Intelegi, geniule, sau trebuie sa-ti fac un desen? Nu te obosi sa raspunzi, pentru ca oricum nu-ti va mai aparea nici un comentariu aici pentru limbajul folosit.

  8. din pestera de aici se vede ca e pe 2 la A7 la 10 minute dupa Slavov… :-))))) ce rezultat bun :-))))))

    idiotilor!!!!! :-)))))

  9. ba, sunteti nebuni????
    cum adica cel mai bun rezultat al unui roman in WRC????
    Claudiu David a terminat in Argentina pe 7 la Gr N !!!!!

    idiotilor!!!!!

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.