Hora castiga prima sa cursa cu monopostul Lola F3000

Veteranul curselor de hillclimb din România, reșițeanul Lucien Hora, și-a demonstrat încă o dată măiestria în „dubla” de la Câmpulung Muscel din weekend-ul care a trecut.

Dacă în prima etapă Hora a fost descalificat pentru că mers câțiva metri în sensul opus desfășurării concursului (pentru a putea porni motorul care se oprise după un tete-a-queue), în a doua etapă componentul echipei UCM Reşiţa a mers ca la carte şi a câştigat locul întâi.

Mai mult decât atât, timpul realizat de Hora (1:27.740) reprezintă un record absolut al traseului denumit „Mateiaş”, reşiţeanul primind totodată şi premiul pentru „King of the hill”, acordat celui mai bun timp realizat de un concurent în manşele de calificare şi concurs. Visul de o viaţă al lui Hora de a concura pe un monopost s-a îndeplinit, iar maestrului nu i-au trebuit decât două etape pentru a fi cel mai rapid pe noua maşină.

În urma lui s-au clasat Daniel Onoriu (Mitsubishi Evo 5 – 01:30,281), câştigătorul de vineri şi campionul din 2009, pe treapta a treia a podiumului urcând Silviu Dumitrescu, pe un monopost Dallara (01:36,309).

La clasa de automobile istorice, cel mai rapid a fost Renault Alpine A110, care a obţinut locul 27 la general (din 46 de concurenţi) şi a pus probleme unor maşini mult mai noi precum Subaru Impreza STI sau Citroen C2 Max.

Clasamentele generale pentru cele două etape de la Câmpulung Muscel le găsiţi aici şi aici. Următoarele etape (3 şi 4) se vor desfăşura la Teliu (jud. Braşov) pe 11 şi 13 iunie 2010.

Foto: FRAS

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.