Hora castiga prima sa cursa cu monopostul Lola F3000

Veteranul curselor de hillclimb din România, reșițeanul Lucien Hora, și-a demonstrat încă o dată măiestria în „dubla” de la Câmpulung Muscel din weekend-ul care a trecut.

Dacă în prima etapă Hora a fost descalificat pentru că mers câțiva metri în sensul opus desfășurării concursului (pentru a putea porni motorul care se oprise după un tete-a-queue), în a doua etapă componentul echipei UCM Reşiţa a mers ca la carte şi a câştigat locul întâi.

Mai mult decât atât, timpul realizat de Hora (1:27.740) reprezintă un record absolut al traseului denumit „Mateiaş”, reşiţeanul primind totodată şi premiul pentru „King of the hill”, acordat celui mai bun timp realizat de un concurent în manşele de calificare şi concurs. Visul de o viaţă al lui Hora de a concura pe un monopost s-a îndeplinit, iar maestrului nu i-au trebuit decât două etape pentru a fi cel mai rapid pe noua maşină.

În urma lui s-au clasat Daniel Onoriu (Mitsubishi Evo 5 – 01:30,281), câştigătorul de vineri şi campionul din 2009, pe treapta a treia a podiumului urcând Silviu Dumitrescu, pe un monopost Dallara (01:36,309).

La clasa de automobile istorice, cel mai rapid a fost Renault Alpine A110, care a obţinut locul 27 la general (din 46 de concurenţi) şi a pus probleme unor maşini mult mai noi precum Subaru Impreza STI sau Citroen C2 Max.

Clasamentele generale pentru cele două etape de la Câmpulung Muscel le găsiţi aici şi aici. Următoarele etape (3 şi 4) se vor desfăşura la Teliu (jud. Braşov) pe 11 şi 13 iunie 2010.

Foto: FRAS

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *