In sfarsit, Sandero diesel

sanderoÎncepând de astăzi, Dacia Sandero cu motor diesel poate fi comandată în toată reţeaua Dacia din ţară. Cu un preţ de pornire de 8 950 € (TVA inclus) şi o garanţie de 3 ani  sau 100.000 de km, Sandero 1.5 dCi este oferit în două versiuni de putere: 70 CP şi 85 CP.

ABS standard pe toate echipările

Binecunoscutul 1.5 dCi este dotat cu un sistem de injecţie directă common-rail de a doua generaţie şi afişează un nivel al emisiilor de CO2 de 130 g/km (70 CP)  sau 120 g/km (85 CP). În mod curios, comunicatul Dacia nu conţine nimic despre consum şi prestaţii dinamice care, să fim sinceri, ar interesa mai mult decât emisiile de CO2. Cea mai accesibilă versiune este cea „Ambiance”, cu un preţ de pornire de 8 950 €, dotată cu motor de 70 CP. Această versiune dispune, printre altele, de ABS cu AFU (Asistare la Frânarea de Urgenţă), airbag şofer, bare de protecţie vopsite integral în culoarea caroseriei şi pre-echipare radio.

sandero

Versiunea „Preference” poate fi achiziţionată la un preţ de 9 650 € (1.5 dCi 70 CP) sau 10 100 €  (1.5 dCi 85 CP). Echipamentele suplimentare faţă de versiunea „Ambiance” sunt, printre altele: airbag frontal pasager (cu deconectare manuală), direcţie asistată, închidere centralizată, geamuri electrice faţă şi radio CD 2×15 W cu panou detaşabil. Opţional, sunt disponibile vopsea metalizată, proiectoare ceaţă şi airbag-uri laterale faţă.

Aer condiţionat doar pe „Laureate”

Versiunea „Laureate”, mijlocul de gamă în materie de echipări, este comercializată la preţuri situate între 10 550 € şi 11 000 € pentru cele două tipuri de motorizări. Pentru această versiune, în plus faţă de „Preference”, sunt disponibile aer condiţionat, baghete laterale în culoarea caroseriei, computer de bord cu 5 funcţii, dar şi radio CD cu 4×15 W cu panou detaşabil. Opţional, sunt disponibile vopsea metalizată, airbag-uri laterale faţă, geamuri electrice spate şi jante din aluminiu. O bilă neagră pentru prezenţa aerului condiţionat doar de la această echipare în sus.

În fine, „Prestige”, versiunea de top a gamei, poate fi achiziţionată la un preţ de 11 050 € pentru motorul 1.5 dCi 70 CP şi 11 500 € pentru motorul 1.5 dCi 85 CP. Principalele echipamente suplimentare faţă de versiunea „Laureate” sunt: jante din aluminiu, volan îmbrăcat în piele, tapiţeria şi interiorul bej, geamuri electrice spate şi radio CD cu MP3. Clienţii pot alege, opţional, vopsea metalizată şi airbag-uri laterale faţă.

În cadrul Programului naţional de reînnoire a parcului auto, clienţii care achiziţionează Dacia Sandero cu motorizare diesel primesc din partea Dacia, pe lângă prima de casare oferită de Guvern, avantaje de până la 3.800 RON.

Foto: Dacia

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.