La Dacia se lucreaza si sambata!

uzinadaciaCriză, criză dar la Dacia nu prea se simte. Constructorul argeşean (sau trebuia să zic francez?) a anunţat că de acum înainte muncitorii săi vor lucra şi sâmbetele, în două schimburi. Noul program va fi valabil până la sfârşitul lunii iulie a acestui an. Prima sâmbătă în care se va lucra va fi pe 16 mai, iar în această zi se va lucra în trei(!) schimburi, pentru a putea onora comenzile clienţilor şi pentru a permite adaptarea furnizorilor la noul program de lucru.

Decizia a fost luată în cadrul reuniunii lunare dintre Administraţia Uzinei Vehicule Dacia şi Sindicatul Autoturisme Dacia, reuniune care a avut loc pe 12 mai 2009. Iată că vânzările foarte bune din Vest-ul Europei (în special din Germania, Franţa şi Italia) sunt un colac de salvare nesperat pentru marca românească, în condiţiile în care pe piaţa autohtonă cam bate vântul.

Acum, aş fi curios să aflu şi părerile angajaţilor despre noul lor program de lucru. Nu de alta, dar Dacia nu precizează nimic despre vreo mărire de salariu, deşi programul de lucru a fost extins. Iar Automobile Dacia nu are deloc renumele că oferă salarii bune. Cel puţin muncitorilor de pe linia de montaj. Dar nu e normal, până la urmă? La o marcă low-cost, cum altfel ar putea să fie salariile?

Foto: Dacia

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *