La Dacia se lucreaza si sambata!

uzinadaciaCriză, criză dar la Dacia nu prea se simte. Constructorul argeşean (sau trebuia să zic francez?) a anunţat că de acum înainte muncitorii săi vor lucra şi sâmbetele, în două schimburi. Noul program va fi valabil până la sfârşitul lunii iulie a acestui an. Prima sâmbătă în care se va lucra va fi pe 16 mai, iar în această zi se va lucra în trei(!) schimburi, pentru a putea onora comenzile clienţilor şi pentru a permite adaptarea furnizorilor la noul program de lucru.

Decizia a fost luată în cadrul reuniunii lunare dintre Administraţia Uzinei Vehicule Dacia şi Sindicatul Autoturisme Dacia, reuniune care a avut loc pe 12 mai 2009. Iată că vânzările foarte bune din Vest-ul Europei (în special din Germania, Franţa şi Italia) sunt un colac de salvare nesperat pentru marca românească, în condiţiile în care pe piaţa autohtonă cam bate vântul.

Acum, aş fi curios să aflu şi părerile angajaţilor despre noul lor program de lucru. Nu de alta, dar Dacia nu precizează nimic despre vreo mărire de salariu, deşi programul de lucru a fost extins. Iar Automobile Dacia nu are deloc renumele că oferă salarii bune. Cel puţin muncitorilor de pe linia de montaj. Dar nu e normal, până la urmă? La o marcă low-cost, cum altfel ar putea să fie salariile?

Foto: Dacia

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.