Marketing fail: Audi A1 nu e skateboard

Nu, nu e vorba de seria de filmulețe teaser cu Audi A1, Justin Timberlake și Dania Ramirez. Deși, după mine, filmulețele respective n-au nici o legătură cu mașina și nici măcar nu sunt distractive. Despre altceva vreau să scriu: o prezentare publică a lui A1 care a avut loc la Bruxelles și care s-a încheiat jenant pentru Audi.

Oamenii de la Audi au amenajat un traseu inedit într-un parc din capitala Belgiei săptămâna trecută, traseu pe care cei interesați puteau să meargă în A1 alături de șoferi cascadori. Traseul asemănător celor de skateboard a fost ales pentru a arăta manevrabilitatea „deosebită” a lui A1. Toate bune și frumoase, numai că în a patra zi de demonstrații un A1 s-a răsturnat, dovadă că dacă vrei să faci skateboard, mai bine încerci cu un… skateboard.

Audi a încercat să ascundă incidentul, însă pozele cu mașina răsturnată au ieșit la iveală pe internet până la urmă. Acum, toată lumea a văzut reclamele cu Nissan Qashqai care zboară de pe un bloc pe altul, dar sper că nimeni nu și-a închipuit că mașina aia poate să facă așa ceva. Așa și cu Audi A1, chiar credeau că mașina aia se poate urca pe pereți?

N-am nimic cu mașina asta, doar că mi se pare inutilă: când ai un VW Polo atât de capabil, care arată mult mai bine decât A1 și e și mult mai ieftin (lăsând la o parte faptul că e aceeași mașină pe dedesubt), chiar nu văd de ce și-ar cumpăra cineva noul Audi. Ca să nu mai zic că rivalii lui A1 – MINI, Citroen DS3 şi Alfa MiTo – arată mult mai bine.

VIDEO: Acţiunea Audi A1 Experience de la Bruxelles (fără răsturnare, bineînţeles)

Via | Jalopnik

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.