Marketing fail: Audi A1 nu e skateboard

Nu, nu e vorba de seria de filmulețe teaser cu Audi A1, Justin Timberlake și Dania Ramirez. Deși, după mine, filmulețele respective n-au nici o legătură cu mașina și nici măcar nu sunt distractive. Despre altceva vreau să scriu: o prezentare publică a lui A1 care a avut loc la Bruxelles și care s-a încheiat jenant pentru Audi.

Oamenii de la Audi au amenajat un traseu inedit într-un parc din capitala Belgiei săptămâna trecută, traseu pe care cei interesați puteau să meargă în A1 alături de șoferi cascadori. Traseul asemănător celor de skateboard a fost ales pentru a arăta manevrabilitatea „deosebită” a lui A1. Toate bune și frumoase, numai că în a patra zi de demonstrații un A1 s-a răsturnat, dovadă că dacă vrei să faci skateboard, mai bine încerci cu un… skateboard.

Audi a încercat să ascundă incidentul, însă pozele cu mașina răsturnată au ieșit la iveală pe internet până la urmă. Acum, toată lumea a văzut reclamele cu Nissan Qashqai care zboară de pe un bloc pe altul, dar sper că nimeni nu și-a închipuit că mașina aia poate să facă așa ceva. Așa și cu Audi A1, chiar credeau că mașina aia se poate urca pe pereți?

N-am nimic cu mașina asta, doar că mi se pare inutilă: când ai un VW Polo atât de capabil, care arată mult mai bine decât A1 și e și mult mai ieftin (lăsând la o parte faptul că e aceeași mașină pe dedesubt), chiar nu văd de ce și-ar cumpăra cineva noul Audi. Ca să nu mai zic că rivalii lui A1 – MINI, Citroen DS3 şi Alfa MiTo – arată mult mai bine.

VIDEO: Acţiunea Audi A1 Experience de la Bruxelles (fără răsturnare, bineînţeles)

Via | Jalopnik

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *