Masina gay a anului 2011 in Europa este Peugeot RCZ

Dacă în 2010 „râvnitul” titlu i-a revenit lui Fiat 500C, pentru 2011 acesta ajunge în Franţa, la Peugeot RCZ. Concurenţa a fost acerbă: pentru titlul de cea mai „gay” maşină s-au mai bătut Citroen DS3 şi Alfa Romeo Giulietta, acestea clasându-se însă în urma coupe-ului din Sochaux.

Votul este organizat în fiecare an de Ledorga, o asociaţie ce reuneşte homosexualii şi lesbienele ce au în comun, în afară de orientarea sexuală, pasiunea pentru maşini. Votul este 100% popular, membrii Ledorga trimiţându-şi preferinţele prin internet. În concurs au intrat 61 de maşini lansate în Europa în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2010.

Dacă vă întrebaţi ce i-a convins pe gay la Peugeot RCZ, iată o frază sugestivă din comunicatul de presă: „Un design briliant care arată virilitate, masculinitate, în special liniile curbe din partea din spate a maşinii care amintesc de coapsele unui atlet. Cu cabina sa împinsă înainte, cu ramele metalice ale acesteia şi cu plafonul inspirat din curse, arată mai bine, mai exotic decât orice alt rival„. No further comment…

Clasament European Gay Car of the Year 2011:

1. Peugeot RCZ 450 puncte
2. Citroën DS3 449 puncte
3. Alfa Romeo Giulietta 275 puncte
4. Audi A1 239 puncte
5. Renault Wind 214 puncte
6. Nissan Juke 155 puncte
7. Mini Countryman 135 puncte
8. Mercedes SLS 122 puncte

Câştigători anteriori:

2010 : Fiat 500C
2009 : Alfa Romeo Mito
2008 : Fiat 500
2007 : Alfa Romeo Spider
2006 : Aston Martin DB9 Volante
2005 : Mini Cabriolet

Via | Leblogauto.com

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.