Masina gay a anului 2011 in Europa este Peugeot RCZ

Dacă în 2010 „râvnitul” titlu i-a revenit lui Fiat 500C, pentru 2011 acesta ajunge în Franţa, la Peugeot RCZ. Concurenţa a fost acerbă: pentru titlul de cea mai „gay” maşină s-au mai bătut Citroen DS3 şi Alfa Romeo Giulietta, acestea clasându-se însă în urma coupe-ului din Sochaux.

Votul este organizat în fiecare an de Ledorga, o asociaţie ce reuneşte homosexualii şi lesbienele ce au în comun, în afară de orientarea sexuală, pasiunea pentru maşini. Votul este 100% popular, membrii Ledorga trimiţându-şi preferinţele prin internet. În concurs au intrat 61 de maşini lansate în Europa în perioada 1 ianuarie – 31 decembrie 2010.

Dacă vă întrebaţi ce i-a convins pe gay la Peugeot RCZ, iată o frază sugestivă din comunicatul de presă: „Un design briliant care arată virilitate, masculinitate, în special liniile curbe din partea din spate a maşinii care amintesc de coapsele unui atlet. Cu cabina sa împinsă înainte, cu ramele metalice ale acesteia şi cu plafonul inspirat din curse, arată mai bine, mai exotic decât orice alt rival„. No further comment…

Clasament European Gay Car of the Year 2011:

1. Peugeot RCZ 450 puncte
2. Citroën DS3 449 puncte
3. Alfa Romeo Giulietta 275 puncte
4. Audi A1 239 puncte
5. Renault Wind 214 puncte
6. Nissan Juke 155 puncte
7. Mini Countryman 135 puncte
8. Mercedes SLS 122 puncte

Câştigători anteriori:

2010 : Fiat 500C
2009 : Alfa Romeo Mito
2008 : Fiat 500
2007 : Alfa Romeo Spider
2006 : Aston Martin DB9 Volante
2005 : Mini Cabriolet

Via | Leblogauto.com

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *