Mazda3 a castigat premiul “AutoBild” pentru design

mazda3_1Noua Mazda3 s-a clasat pe primul loc în concursul AutoBild Design Awards 2009, în categoria modelelor de clasă mică şi compactă – cele mai mari şi mai relevante segmente pentru piaţa europeană. Concursul a atras voturile a 200.000 de cititori din 27 de ţări europene, printre care şi România.

Aceştia au punctat designul exterior al modelelor intrate în concurs, în funcţie de clasele de mărime. În cadrul AutoBild Design Awards 2009, în România, noua Mazda3 s-a poziţionat pe locul doi în segmentul modelelor mici şi compacte. Deşi noua Mazda3 este o prezenţă recentă în showroom-urile din Europa, participanţii la vot au ales-o în număr foarte mare drept modelul cu cel mai plăcut design din segmentul compact.  Mazda3 a fost votată pe primul loc în nouă ţări şi a acumulat 43 de puncte, devansând VW Polo şi VW Golf poziţionate pe locurile doi şi trei.

Acest premiu este cel mai recent pe care Mazda Motor Corporation şi-l adjudecă. În 2008, conceptul Mazda Kaan a câştigat concursul „Motor Sports 2025” Design Challenge (la Salonul Auto de la Los Angeles) şi prestigiosul Grand Prix du Design pentru linia de design Nagare. În 2007, design-ul modelului Mazda Ryuga a câştigat Louis Vuitton Classic Concept Award, iar în 2006 Mazda Senku a ocupat primul loc în cadrul Grand Prix du Design, fiind desemnat „Cel mai frumos model concept al anului”.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *