Mercedes-Benz C-Class Coupe dezvaluit oficial

După cele două „scurgeri” de poze (aici şi aici) ştim cu toţii cum arată coupe-ul C-Class. Aşa că era inutil pentru Mercedes-Benz să mai ţină secret noul model, germanii furnizând azi informaţii oficiale despre acesta şi un set extins de fotografii. Ce trebuie să ştiţi despre C-Class Coupe? Păi sub caroserie se află aceeaşi tehnică de la C-Class sedan. Ba chiar coupe-ul are exact aceeaşi lungime cu acesta – 4,59 m. Înălţimea este însă mai mică (cu 4,1 cm), pentru un aspect mai dinamic.

Spaţiul interior nu are însă de suferit, susţine Mercedes-Benz, cu o excepţie: coupe-ul C-Class va avea o configuraţie cu patru locuri individuale. Aşa că dacă aveţi tot timpul patru persoane cu voi în mașină, orientaţi-vă către berlină sau break 🙂 La startul vânzărilor va fi echipat cu trei motoare pe benzină şi două pe motorină, toate cu injecţie directă şi funcţie start-stop oferită în echiparea standard. Asta se traduce bineînţeles printr-un consum redus de combustibil şi emisii scăzute.

C180: 156 CP
Modelul de bază va fi C180, dotat cu un motor de 1,8 litri (4 cilindri în linie), care dezvoltă 156 CP şi 250 Nm/2.500 rpm. Consumul mediu este de 6,5 litri/100 km, iar dinamic vorbind, acceleraţia de la 0 la 100 km/h durează 8,8 secunde, viteza maximă fiind de 223 km/h.

C250: 204 CP
Mai departe, cine vrea mai mult poate alege modelul C250, al cărui motor (1,8 litri, L4) produce 204 CP şi 310 Nm/3.000 rpm. Acceleraţia 0-100 km/h durează în acest caz 7,2 secunde, iar viteza maximă este de 240 km/h. Asta în condiţiile unui consum mediu identic cu al lui C180.

C350: 3o6 CP
Cel mai puternic motor (cel puţin până la apariţia versiunii AMG) va sta sub capota lui C350. Este vorba de un V6 de 3,5 litri ce dezvoltă 306 CP (370 Nm/3.500 rpm), face „suta” în 6 secunde şi atinge 250 km/h. Mercedes-Benz susţine că C350 are un consum mediu de 6,8 litri/100 km. Sună cam SF, dar până la proba contrarie…

C220 şi C250 CDI: 170 şi 204 CP
La capitolul diesel-uri, C-Class Coupe va dispune de două modele: C220 CDI şi C250 CDI. Ambele au motoare de 2,2 litri cilindree, însă la performanţe se diferenţiază. C220 CDI are 170 CP şi 400 Nm/1.400 rpm, astfel că demarajul de la 0 la 100 km/h durează 8,1 s, cu o secundă mai mult decât c250 CDI, care beneficiază de 204 CP şi un cuplu de 500 Nm/1.600 rpm. Viteza maximă e de 240 km/h (231 km/h pentru C220 CDI). Consumul? 4,4, respectiv 4,9 litri/100 km.

C180, C220 CDI şi C250 CDI vin echipate standard cu transmisie manuală cu şase trepte, pentru C250 şi C350 fiind oferită cutia automată 7G-Tronic cu şapte trepte. Vânzările încep în iunie 2011.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.