Mercedes-Benz C63 AMG facelift, primele fotografii

Programat pentru Salonul Auto de la Geneva din martie, facelift-ul versiunii AMG a Clasei C a apărut deja pe internet în fotografii ce par foarte oficiale. Surprize nu sunt, versiunea de înaltă performanţă preluând stilul de la berlina şi break-ul recent prezentate la Detroit. Bineînţeles, totul într-o cheie mult mai agresivă, cum le stă bine modelelor AMG.

C63 AMG facelift primeşte noile faruri şi stopuri dotate cu LED-uri, spoilere şi praguri sport, precum şi un nou model de jante pe 18 ţoli. Motorul e acelaşi V8 de 6,2 litri, puterea rămânând la nivelul de 457 CP, iar cuplul la 600 Nm. În schimb, C63 AMG va primi o transmisie nouă cu şapte trepte „SpeedShift”, care va aduce un plus la nivelul performanţelor dinamice dat0rită schimbării mai rapide a treptelor. Astfel, sedan-ul va accelera de la 0-100 km/h în 4,5 secunde, iar break-ul în 4,6 secunde, ambele având o viteză maximă de 250 km/h (limitată electronic). Asta în condiţiile unui consum mediu de 12 litri/100 km, respectiv 12.3 litri/100 km.

Dacă vreţi mai mult, C63 va putea fi comandat şi cu pachetul AMG Performance, care creşte puterea la 488 CP şi renunţă la limitator, viteza maximă urcând la 280 km/h. Personal, îmi plăcea mai mult versiunea de dinainte de facelift. Abia aştept însă coupe-ul Clasei C în versiune AMG, modelul ce se va bate cu BMW M3 Coupe. Mai multe detalii în preajma lansării de la Geneva.

Via | Worldcarfans

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *