Mercedes-Benz C63 AMG facelift, primele fotografii

Programat pentru Salonul Auto de la Geneva din martie, facelift-ul versiunii AMG a Clasei C a apărut deja pe internet în fotografii ce par foarte oficiale. Surprize nu sunt, versiunea de înaltă performanţă preluând stilul de la berlina şi break-ul recent prezentate la Detroit. Bineînţeles, totul într-o cheie mult mai agresivă, cum le stă bine modelelor AMG.

C63 AMG facelift primeşte noile faruri şi stopuri dotate cu LED-uri, spoilere şi praguri sport, precum şi un nou model de jante pe 18 ţoli. Motorul e acelaşi V8 de 6,2 litri, puterea rămânând la nivelul de 457 CP, iar cuplul la 600 Nm. În schimb, C63 AMG va primi o transmisie nouă cu şapte trepte „SpeedShift”, care va aduce un plus la nivelul performanţelor dinamice dat0rită schimbării mai rapide a treptelor. Astfel, sedan-ul va accelera de la 0-100 km/h în 4,5 secunde, iar break-ul în 4,6 secunde, ambele având o viteză maximă de 250 km/h (limitată electronic). Asta în condiţiile unui consum mediu de 12 litri/100 km, respectiv 12.3 litri/100 km.

Dacă vreţi mai mult, C63 va putea fi comandat şi cu pachetul AMG Performance, care creşte puterea la 488 CP şi renunţă la limitator, viteza maximă urcând la 280 km/h. Personal, îmi plăcea mai mult versiunea de dinainte de facelift. Abia aştept însă coupe-ul Clasei C în versiune AMG, modelul ce se va bate cu BMW M3 Coupe. Mai multe detalii în preajma lansării de la Geneva.

Via | Worldcarfans

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.