Mercedes CLS: fotografii si informatii oficiale

N-a trecut mult timp de la apariţia prematură pe internet a broşurii modelului CLS că Mercedes-Benz a şi reacţionat, oferind presei fotografiile oficiale şi primele informaţii despre a doua generaţie CLS.

Noul „coupe cu patru uşi” de la Mercedes are o misiune dificilă: predecesorul său s-a vândut în peste 170.000 de exemplare, designul fiind principalul său atu. Însă şi CLS 2 afişează un stil spectaculos: capota lungă a motorului, partea frontală impozantă (care preia elemente de la supercar-ul SLS AMG), plafonul plonjat şi geamurile portierelor fără rame sunt argumentele cu care noul model se prezintă lumii.

Farurile folosesc integral tehnologia LED, o premieră în materie, toate funcţiile farurilor folosind exclusiv LED-urile. Care sunt în număr de 71 (!) pe toată maşina. La interior, CLS oferă o mulţime de opţiuni şi combinaţii, clienţii având posibilitatea de a-şi personaliza la maximum maşina. Inutil de adăugat că materialele folosite sunt de înalt nivel, Mercedes-Benz inaugurând pe CLS un nou model de piele, cu o grosime de numai 1,6 milimetri, denumită PASSION.

Nici un detaliu încă despre motoare, transmisii şi preţuri. Cert e că CLS este bazat pe platforma Clasei E, aşa că e de aşteptat să găsim motorizări şi transmisii similare.

Foto: Mercedes-Benz

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *