Mercedes prezinta noul break al Clasei E

E-Classbreak2Mercedes-Benz a oferit presei primele fotografii ale noului E-Class în versiunea pentru familii cu multe bagaje. Adică break-ul, care va fi lansat oficial luna viitoare, la Salonul Auto de la Frankfurt şi va fi comercializat din noiembrie.

Aşa cum era de aşteptat, la capitolul design lucrurile sunt deja cunoscute. Chiar dacă puteau aduce ceva nou la partea din spate, designerii Mercedes au mers pe o reţetă sigură: stopurile sunt aproape identice cu cele de la berlină (doar un pic mai ascuţite), iar linia caroseriei în zona spatelui preia stilul lui C-Class break. Şi nu e nimic rău în asta: break-ul Clasei E arată foarte bine, lăsând în urmă aspectul „utilitar” al ultimelor două generaţii. Ceea ce nu înseamnă că Mercedes a sacrificat spaţiul. Ba bine că nu.

Portbagaj fără sfârşit

Aşa cum cere tradiţia modelelor combi ale clasei E, noul break e unul mare, având 4,9 metri lungime şi un volum de încărcare uriaş, de 695 litri (1.950 litri cu bancheta spate rabatată). Asta în condiţiile în care BMW Seria 5 Touring are un portbagaj de 500 litri, iar Audi A6 Avant de 565 litri… Volumul imens al portbagajului permite (dacă se comandă opţional) chiar şi montarea unei a treia banchete cu două locuri în portbagaj.

Bineînţeles, break-ul preia toate inovaţiile şi sistemele electronice de la berlină. Şi chiar mai mult decât atât, E-Class Estate dispune standard, pe toate versiunile, de suspensie pneumatică, precum şi de sistemul Easy-Pack, care constă în acţionarea electrică a portierei spate şi a banchetei spate (pentru rabatare).

Gamă completă de motorizări

La lansare, E-Class break va fi disponibil cu cinci motorizări, două pe benzină (de 292 şi de 388 CP) şi trei diesel (170, 204 şi 231 CP), toate în combinaţie cu tracţiunea spate. Din 2010 va intra în gamă încă un diesel, de 136 CP, precum şi trei noi „benzinare” de 184, 204 şi 272 CP, ultimul în configuraţie cu tracţiune integrală. Tot atunci şi cel mai puternic diesel (E350 CDI de 231 CP) va putea fi comandat cu tracţiune 4×4.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.