Noul Chrysler 300C face o cura de crom

Nu e chiar un model complet nou, fapt trădat de profilul lateral identic cu cel al modelului 300C care circulă pe şosele în acest moment. E mai mult un facelift pronunţat, 300C având acum o parte frontală sensibil revizuită, mult crom peste tot şi lumini de zi cu LED-uri.

Sincer, îmi plăcea mai mult modelul iniţial, avea un aer mai dur, arăta a maşină de gangster. Facelift-ul ăsta mi se pare că îi ia puţin din aerul „macho”. Forma farurilor şi a grilei radiatorului fac din 300C un fel de Audi A8 american, însă cu mult mai mult crom. Avem aşa: crom pe grilă, crom sub faruri, crom în jurul proiectoarelor de ceaţă, crom pe oglinzi, în jurul geamurilor, pe mânerele portierelor şi o baghetă sub capacul portbagajului, Logan-style.

N-am nimic cu cromul, dar în cantităţile astea dă exact efectul invers celui dorit. În rest, Chrysler 300C e aceeaşi maşină ca şi până acum. Sub capotă va exista acelaşi V6 de 292 CP şi 350 Nm, dar şi V8-ul antic de 5.7 litri care va oferi 350 CP şi 530 Nm. Acesta din urmă va dispune de un sistem de economisire a combustibilului (denumit Fuel Saver Technology), care va contribui la scăderea consumului cu 5%. Nu ştiu pe cine ar putea bucura informaţia asta, având în vedere că 300C V8 consumă cam cât un vapor.

Ca orice sedan american tradiţional, 300C va fi disponibil cu propulsie, urmând să fie propusă ulterior şi o versiune cu tracţiune integrală. În cazul în care vă place foarte tare maşina asta şi vreţi una, trebuie să ştiţi că va fi vândută în Europa doar sub sigla Lancia, premiera acesteia fiind programată pentru Salonul Auto de la Geneva din martie 2011.

Foto: Chrysler

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

5 comentarii la „Noul Chrysler 300C face o cura de crom”

  1. Singurul lucru care nu imi place la modelul nou sunt farurile …. nu mai este la fel de nervos ca la inceput,adica nu se potriveste cu nimic farur ala ondulat cu restul masinii

  2. Nimeni n-are pretentii de mare rafinament tehnic de la un Chrysler, asa ca platforma tehnica a fostului E-Class e suficienta. Cat priveste insa imaginea de „bad boy” a lui 300C, mi se pare ca il prindea foarte bine, avea o personalitate aparte. Acum a devenit banal…

  3. Da este un facelift major, dar ai mare dreptate ca nu mai este la fel de musculoasa. Si pana la urma asta era si farmecul lui Chrysler 300C (de baiat rau). Platforma tehnica cred ca a ramas tot aceea de la fostul Mercedes Clasa E. Nu e rau pana la urma. De ce sa schimbi ceva ce merge bine.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.