Noul Golf GTI, in Romania de la 24835 euro

gtiNoul Volkswagen Golf GTI este disponibil de astăzi şi în România. Preţurile pornesc de la 24385 (TVA inclus) pentru versiunea cu 3 uşi, pentru cea în 4 uşi preţurile începând de la 25170 euro (TVA inclus). Ce veţi primi de banii ăştia?Pe lângă particularităţile exterioare ale GTI-ului, pe care cei de la Volkswagen le trec la echipamente standard (cum ar fi barele de protecţie cu design sport, grila radiatorului specifică GTI, jantele Denver pe 17″ sau eleronul supradimensionat), la interior găsim levierul schimbătorului de viteze şi maneta frânei de mână îmbrăcate în piele, scaunele faţă sport cu reglare pe verticală, tapiţeria specifică GTI-ului în design „Jacky” (fără inscripţionare) sau volanul sport din piele cu decor de aluminiu.

Aer condiţionat manual, geamuri şi oglinzi electrice, radio CD cu MP3

Lista de echipamente standard este extinsă: aer condiţionat manual (din păcate Climatronic se plăteşte extra), cheie de contact cu imobilizator electronic, computer de bord „Plus”, geamuri electrice, închidere centralizată cu telecomandă, lumini pentru citit faţă/spate, oglinzi exterioare reglabile electric şi încălzite, oglinzi make-up iluminate situate în parasolare, pachet Lumini şi Vizibilitate (2 lumini la picioare faţă, oglindă retrovizoare cu sistem automat antiorbire, senzor de ploaie), inclusiv lumini de drum permanente cu funcţie Leaving Home şi funcţie manuală Coming Home, priza 12 V situată în portbagaj, Radio RCD 310 cu funcţie MP3, 8 incinte acustice, antena Diversity şi conector multimedia AUX-IN, servodirecţie electromecanică reglabilă în funcţie de viteză, sistem „Easy Entry” (pentru caroserie in 2 uşi), suport lombar scaune faţă.

gti

9 airbag-uri, ESP, ABS, ASR

La capitolul siguranţă, Golf-ul GTI vine în varianta standard cu triunghi reflectorizant, asistent urcare rampă (pentru cutie DSG), sistem electronic de stabilitate ESP cu ABS şi ASR, airbag şofer şi pasager cu posibilitatea dezactivării airbag-ului pasager, inclusiv airbag genunchi pentru şofer, airbag cortina faţă/spate şi airbag-uri laterale faţă, lampă ceaţă spate, faruri de ceaţă, ISOFIX (dispozitiv de fixare pentru 2 scaune copil pe bancheta din spate).

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *