“Noul” Golf Variant: aceeasi Marie cu (aproape) aceeasi palarie

golf6variant1Volkswagen a prezentat primele informaţii despre cea mai nouă versiune de caroserie a gamei Golf, break-ul Variant. Nouă e mult spus, cel puţin dacă ne referim la design. Deşi preia „faţa” lui Golf VI, Variant-ul este în rest identic cu predecesorul său: profilul e acelaşi (nici mânerele portierelor nu au fost schimbate, spre deosebire de hatchback), iar partea din spate e trasă la indigo, stopurile fiind identice ca formă.

Având în vedere că Golf V Variant a fost lansat abia în 2007, poate că e normal că VW nu l-a modificat prea mult estetic. Mai ales în aceste vremuri tulburi, când orice euro economisit poate face diferenţa dintre supravieţuire şi faliment. La interior avem acelaşi design ca la Golf-ul hatch. Aceeaşi poveste şi la dotări.

Adevăratele noutăţi apar sub capotă. De fapt e doar una singură: noua motorizare diesel de 1,6 litri şi 105 CP, preluată de la noul Polo, care îşi face astfel debutul pe gama Golf. Dotat cu acest motor, Golf VI Variant consumă în medie doar 4,5 litri/100 km. Celelalte motorizări sunt binecunoscute: 1.4 de 80 CP, 1.6 de 102 CP, 1.4 TSI de 122 CP, 1.4 TSI de 160 CP şi 2.0 TDI de 140 CP.

În România, Golf VI Variant ajunge în septembrie.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.