Noul Kia Picanto este in sfarsit picant

Kia a furnizat primele imagini oficiale cu a doua generaţie a modelului de clasă mini Picanto. Micuţa coreeană promite să şteargă amintirea primei generaţii printr-un design mult mai plăcut, cu personalitate.

Am avut ocazia să conduc prima generaţie Picanto acum vreo cinci ani şi mi s-a părut o maşină foarte ştearsă, cu un design care nu spunea absolut nimic şi cu nici un aspect cu care să iasă în evidenţă. Într-un cuvânt, banală.

Se pare însă că acum se schimbă treaba. Noul Picanto chiar are personalitate. Designul este în ton cu noua linie Kia, proporţiile sunt bine studiate, iar impresia degajată este de prospeţime. Faţă de prima generaţie, Picanto a crescut în dimensiuni, în special la nivelul ampatamentului. Asta înseamnă implicit un spaţiu interior mai generos.

Ca şi până acum, Kia Picanto va fi disponibilă cu o caroserie cu cinci uşi, însă acesteia i se va adăuga în Europa şi o versiune cu trei uși, orientată către publicul tânăr, amator de sportivitate.

Noul Picanto va fi propulsat de patru motoare noi de 1.0 şi 1.2 litri, cu emisii scăzute de CO2. Pe unele pieţe vor fi oferite şi versiuni pe GPL. Nici o menţiune despre un eventual diesel însă. Noua generaţie Picanto va fi prezentată oficial la Salonul Auto de la Geneva din martie, când vom avea mai multe detalii legate de motorizări, dotări şi preţuri.

Foto: Kia

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *