După ce v-am anunţat lista de preţuri pentru noul Polo în România, iată că avem acum detalii şi despre dotările standard cu care acest model va sosi pe piaţa auto de la noi. Şi nu sunt deloc puţine.
În echiparea de serie, dotările de siguranţă disponibile sunt remarcabile pentru clasa mică. Avem în primul rând programul electronic de control al stabilităţii ESP, apoi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă şi sistemul eficient de airbag-uri care conţine inclusiv un airbag combinat pentru zona capului şi a toracelui (integrat în spătarele scaunelor faţă).
Există bineînţeles un sistem de tensionare a centurii de siguranţă şi limitatoare de forţă pentru centurile de siguranţă plus martor pentru cuplarea centurilor şi tetiere care atenuează efectele traumatismelor produse prin impact la nivelul coloanei vertebrale (pentru locurile din faţă), trei tetiere pentru locurile din spate, precum şi sisteme de fixare Isofix destinate scaunelor corespunzătoare pentru copii.
Echipările păstrează numele vechi
În comparaţie cu versiunea precedentă, Volkswagen pune la dispoziţie structura organizată în funcţie de linia de echipare: „Trendline“ reprezintă în continuare varianta de bază, iar „Comfortline“ semnifică, aşa cum ne-am obişnuit, nivelul mediu de echipare. Elementul de noutate al gamei – capitol la care Polo urmează modelul Golf – este reprezentat de versiunea de top „Highline“.
Chiar în versiunea standard de echipare Polo Trendline se regăsesc, la capitolul confort, printre altele, servodirecţia electrohidraulică, geamuri acţionate electric faţă, închidere centralizată, sistem de iluminat şi chingi de fixare în portbagaj, martor sonor pentru luminile aprinse, scaunul şoferului reglabil pe înălţime, oglinzi de machiaj în parasolare şi geamuri termoizolante cu nuanţa verde. La interior, culoarea de bază „negru titan“ şi tapiţeria „Metric“ creează o ambianţă foarte atractivă.