Noul Polo vine cu ESP standard

poloDupă ce v-am anunţat lista de preţuri pentru noul Polo în România, iată că avem acum detalii şi despre dotările standard cu care acest model va sosi pe piaţa auto de la noi. Şi nu sunt deloc puţine.

În echiparea de serie, dotările de siguranţă disponibile sunt remarcabile pentru clasa mică. Avem în primul rând programul electronic de control al stabilităţii ESP, apoi sistemul de asistenţă la pornirea în rampă şi sistemul eficient de airbag-uri care conţine inclusiv un airbag combinat pentru zona capului şi a toracelui (integrat în spătarele scaunelor faţă).

Există bineînţeles un sistem de tensionare a centurii de siguranţă şi limitatoare de forţă pentru centurile de siguranţă plus martor pentru cuplarea centurilor şi tetiere care atenuează efectele traumatismelor produse prin impact la nivelul coloanei vertebrale (pentru locurile din faţă), trei tetiere pentru locurile din spate, precum şi sisteme de fixare Isofix destinate scaunelor corespunzătoare pentru copii.

Echipările păstrează numele vechi

În comparaţie cu versiunea precedentă, Volkswagen pune la dispoziţie structura organizată în funcţie de linia de echipare: „Trendline“ reprezintă în continuare varianta de bază, iar „Comfortline“ semnifică, aşa cum ne-am obişnuit, nivelul mediu de echipare. Elementul de noutate al gamei – capitol la care Polo urmează modelul Golf – este reprezentat de versiunea de top „Highline“.

Chiar în versiunea standard de echipare Polo Trendline se regăsesc, la capitolul confort, printre altele, servodirecţia electrohidraulică, geamuri acţionate electric faţă, închidere centralizată, sistem de iluminat şi chingi de fixare în portbagaj, martor sonor pentru luminile aprinse, scaunul şoferului reglabil pe înălţime, oglinzi de machiaj în parasolare şi geamuri termoizolante cu nuanţa verde. La interior, culoarea de bază „negru titan“ şi tapiţeria „Metric“ creează o ambianţă foarte atractivă.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.