Numai proprietar de Bugatti Veyron sa nu fii…

bugatti_veyron_16.4_grand_sportVă vine să credeţi sau nu, dar şi proprietarii de Bugatti Veyron sunt afectaţi de criză. Şi cum să nu fie, când întreţinerea unei supermaşini ca aceasta te poate băga în faliment… Iată doar câteva exemple de facturi pe care trebuie să le achiţi dacă eşti posesorul unui Veyron.

O revizie normală, de rutină, costă 14.600 euro!! Şi asta în condiţiile în care un proprietar de Ferrari Enzo plăteşte pentru întreţinerea maşinii doar 1.900 euro. Pe an!

Fiţi atenţi ce urmează: un set de pneuri noi pentru Veyron (special concepute pentru acest model, care poate atinge 407 km/h) costă 26.600 euro! Şi mai trist pentru „bieţii” proprietari de Veyron este faptul că la fiecare al patrulea schimb de pneuri jantele trebuie testate pentru eventuale fisuri şi înlocuite dacă e cazul. Preţul? 7980 euro bucata.

Toate aceste cheltuieli nebuneşti l-au determinat pe un proprietar englez să adopte o soluţie inedită. Acesta îşi trimite „bijuteria” pe platformă spre locurile unde vrea să o conducă, el însuşi ajungând acolo cu un avion privat. Toate aceste operaţiuni sunt mai ieftine decât condusul Veyron-ului câteva sute de kilometri pentru a ajunge la drumul dorit!

PS: Poate ne spune şi nouă Costeluş Căşuneanu unde îşi face reviziile şi dacă a găsit vreun service de cartier unde să iasă mai ieftin 🙂

Sursa: Autocar

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

2 comentarii la „Numai proprietar de Bugatti Veyron sa nu fii…”

  1. Foarte interesant textul, e bine ca exista astfel de siteuri unde poti sa mai citesti stiri de calitate. Multumim, Dane! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.