Numai proprietar de Bugatti Veyron sa nu fii…

bugatti_veyron_16.4_grand_sportVă vine să credeţi sau nu, dar şi proprietarii de Bugatti Veyron sunt afectaţi de criză. Şi cum să nu fie, când întreţinerea unei supermaşini ca aceasta te poate băga în faliment… Iată doar câteva exemple de facturi pe care trebuie să le achiţi dacă eşti posesorul unui Veyron.

O revizie normală, de rutină, costă 14.600 euro!! Şi asta în condiţiile în care un proprietar de Ferrari Enzo plăteşte pentru întreţinerea maşinii doar 1.900 euro. Pe an!

Fiţi atenţi ce urmează: un set de pneuri noi pentru Veyron (special concepute pentru acest model, care poate atinge 407 km/h) costă 26.600 euro! Şi mai trist pentru „bieţii” proprietari de Veyron este faptul că la fiecare al patrulea schimb de pneuri jantele trebuie testate pentru eventuale fisuri şi înlocuite dacă e cazul. Preţul? 7980 euro bucata.

Toate aceste cheltuieli nebuneşti l-au determinat pe un proprietar englez să adopte o soluţie inedită. Acesta îşi trimite „bijuteria” pe platformă spre locurile unde vrea să o conducă, el însuşi ajungând acolo cu un avion privat. Toate aceste operaţiuni sunt mai ieftine decât condusul Veyron-ului câteva sute de kilometri pentru a ajunge la drumul dorit!

PS: Poate ne spune şi nouă Costeluş Căşuneanu unde îşi face reviziile şi dacă a găsit vreun service de cartier unde să iasă mai ieftin 🙂

Sursa: Autocar

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

2 comentarii la “Numai proprietar de Bugatti Veyron sa nu fii…”

  1. Foarte interesant textul, e bine ca exista astfel de siteuri unde poti sa mai citesti stiri de calitate. Multumim, Dane! 🙂

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *