Oficial: Alonso la Ferrari! Incep miscarile de trupe

alonsoGata cu zvonurile! E oficial: Fernando Alonso a semnat cu Ferrari un contract pe trei ani, începând din 2010. Aşa cum se tot anticipa de câteva luni bune, spaniolul va fi pilotul Scuderiei, urmând să i se alăture lui Felipe Massa din sezonul viitor. Sau poate altui pilot. Cine poate garanta că Massa va fi la fel ca înainte de accident? Mulţi mari piloţi care au trecut prin accidente majore n-au mai recuperat niciodată acea sutime de secundă care face diferenţa dintre foarte bun şi cel mai bun.

În fine, în afara venirii lui Alonso la Ferrari, o altă certitudine este plecarea lui Raikkonen, cu un an înainte decât prevedea contractul. „De comun acord, am decis să terminăm contractul cu un an mai devreme„, a spus finlandezul. Care, foarte probabil, va ajunge la McLaren. Acolo unde a mai fost în perioada 2002-2006, cea mai bună a carierei lui (asta e părerea mea, chiar dacă titlul mondial l-a luat cu Ferrari). În eventualitatea realizării acestui transfer, McLaren va avea din nou două superstaruri în echipă (Raikkonen şi Hamilton), la fel ca în incendiarul sezon 2007, când Alonso a făcut pereche cu acelaşi Hamilton.

Mutarea lui Alonso înseamnă însă declanşarea oficială a febrei transferurilor. Abia acum începe nebunia. Renault îl ofertează pe Robert Kubica pentru a umple golul cauzat de plecarea lui Alonso, Brawn GP negociază cu Rosberg, în timp ce Williams îl curtează pe Barrichello, care ar urma să fie coechipier cu Nico Hulkenberg, debutantul pe care echipa britanică vrea să-l arunce în joc de anul viitor.

Şi asta nu e tot: Button poate deveni liber de contract dacă Brawn nu-i plăteşte un salariu demn de un (foarte probabil) campion mondial. Să ne reamintim, englezul a acceptat un salariu mic anul acesta doar ca echipa să supravieţuiască. Însă cu un titlu mondial în buzunar, se schimbă situaţia. Ar putea apărea în joc chiar McLaren. Cum ar fi o echipă McLaren formată din doi englezi, Hamilton şi Button? Pun pariu că presa din Albion ar lua-o razna.

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.