Oficial: Volkswagen Polo Sedan (Vento)

Au apărut fotografiile oficiale ale lui Polo Sedan, care se va numi Vento pe unele pieţe (India și Brazilia). Imaginile oficiale vin la scurt timp după ce pe internet au apărut poze-spion cu sedan-ul Vento destinat pieţei indiene.

Maşina se va numi Polo Sedan pe unele pieţe, inclusiv în Rusia, unde va fi şi produsă (în uzina din Kaluga). Volkswagen susţine că maşina a  fost adaptată pentru această piaţă, fiind testată în diferite zone climaterice ale Rusiei, ţară renumită pentru iernile extrem de geroase, dar şi pe o varietate de drumuri.

Astfel, Polo Sedan are o suspensie adaptată pentru drumuri grele (garda la sol este mai mare cu 15 mm) şi un motor adaptat condiţiilor specifice din Rusia (1,6 litri MPI pe benzină de 105 cai-putere, de generaţie mai veche). Maşina are 4,38 metri lungime, 1,7 metri lăţime şi 1,46 metri înălţime. Ampatamentul este crescut cu 5 centimetri faţă de Polo hatchback, astfel că spaţiul interior este mai mare, la fel şi portbagajul (500 litri).

Până şi vopseaua lui Polo Sedan este mai rezistentă, susţin cei de la VW. Maşina va fi lansată oficial în august la Salonul Auto de la Moscova şi va costa circa 10.000 euro în Rusia.

PS: Deşi generaţia anterioară a lui Polo a avut o versiune sedan, în România acel model nu s-a comercializat oficial. Rămâne de văzut dacă noul model va fi adus şi la noi.

Foto: Volkswagen

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *