Oficial: Volkswagen Polo Sedan (Vento)

Au apărut fotografiile oficiale ale lui Polo Sedan, care se va numi Vento pe unele pieţe (India și Brazilia). Imaginile oficiale vin la scurt timp după ce pe internet au apărut poze-spion cu sedan-ul Vento destinat pieţei indiene.

Maşina se va numi Polo Sedan pe unele pieţe, inclusiv în Rusia, unde va fi şi produsă (în uzina din Kaluga). Volkswagen susţine că maşina a  fost adaptată pentru această piaţă, fiind testată în diferite zone climaterice ale Rusiei, ţară renumită pentru iernile extrem de geroase, dar şi pe o varietate de drumuri.

Astfel, Polo Sedan are o suspensie adaptată pentru drumuri grele (garda la sol este mai mare cu 15 mm) şi un motor adaptat condiţiilor specifice din Rusia (1,6 litri MPI pe benzină de 105 cai-putere, de generaţie mai veche). Maşina are 4,38 metri lungime, 1,7 metri lăţime şi 1,46 metri înălţime. Ampatamentul este crescut cu 5 centimetri faţă de Polo hatchback, astfel că spaţiul interior este mai mare, la fel şi portbagajul (500 litri).

Până şi vopseaua lui Polo Sedan este mai rezistentă, susţin cei de la VW. Maşina va fi lansată oficial în august la Salonul Auto de la Moscova şi va costa circa 10.000 euro în Rusia.

PS: Deşi generaţia anterioară a lui Polo a avut o versiune sedan, în România acel model nu s-a comercializat oficial. Rămâne de văzut dacă noul model va fi adus şi la noi.

Foto: Volkswagen

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.