O, nu! Noul BMW Seria 1 apare in toata splendoarea


Dacă aveaţi impresia că actualul BMW Seria 1 arată dizgraţios din unele unghiuri, a doua generaţie a modelului compact bavarez o face pe prima să pară o operă de artă. Deşi modelul va fi lansat oficial abia în septembrie la Salonul Auto de la Frankfurt, site-ul german Motor Traffic a obţinut primele poze cu noul Seria 1.

Din păcate, pozele par foarte oficiale, nu e nici un trucaj. După părerea mea cu greu puteau să deseneze un model mai neatrăgător. Fotografiile dezvăluie o parte frontală dominată de farurile supradimensionate împinse către extremităţi, cu o formă care mie nu-mi inspiră decât dorinţa de a închide cât mai repede ACD See-ul.

Partea din spate îmi pare un pic mai reuşită, însă „păcătuieşte” tot prin supradimensionarea blocurilor optice, care în plus au o formă care aminteşte mai mult de noul VW Polo decât de BMW Seria 1. Maşina arată cel mai bine văzută din profil, cu o linie mediană ascendentă ce conferă un aspect mai dinamic decât în cazul modelului actual.

Interiorul nu este foarte diferit de ce există acum pe Seria 1, însă modificările aduse îmbunătăţesc aspectul planşei de bord. Conform site-ului sus-menţionat, noul Seria 1 foloseşte o platformă mai lungă cu 85 mm, astfel că lungimea totală a maşinii ajunge la 4,32 metri. Volumul portbagajului creşte de la 330 la 360 litri, în timp ce pasagerii din spate beneficiază de asemenea de un spaţiu mai mare.

La motoare, noutatea principală este introducerea unui propulsor nou pe benzină de 1,6 litri supraalimentat. Pe modelul 116i acesta va oferi 136 CP, iar pe 118i 170 CP. Motorul diesel de 2 litri va fi oferit în trei trepte de putere: 116, 143 şi 184 CP. Mai multe amănunte ar trebui să apară în zilele următoare, chiar de la BMW. Să sperăm că noul BMW Seria 3 nu va semăna cu noul Seria 1…

Sursa: Motor Traffic via Carscoop

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Un comentariu la „O, nu! Noul BMW Seria 1 apare in toata splendoarea”

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.