Opel Insignia, cel mai bine vandut sedan din clasa medie in Europa

opel_insigniaDupă un an de la lansare, modelul Opel Insignia a devenit preferatul europenilor în clasa medie. Opel aproape şi-a dublat cota de piaţă în acest segment în primele 10 luni ale acestui an, astfel că marca germană are cea mai mare cotă de piaţă din clasa medie din ultimul deceniu.

În ultimele 12 luni, modelul Insignia a câştigat în total 32 de premii în 15 ţări europene, inclusiv trofeul Maşina Anului 2009. Per total, acest model este numărul unu în clasa sa în cinci ţări şi numărul doi pe întreg continentul. Aceasta corespunde unei cote de piaţă înregistrate de la începutul anului până în prezent de 16,22 procente în clasa de autovehicule de mare volum, comparativ cu 8,19 procente în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea vânzărilor este şi mai impresionantă atunci când în clasa medie de mare volum sunt incluse mărcile premium: Opel a atins o cotă de piaţă de peste două ori mai mare, ajungând de la 4,75 procente în 2008, la 10,01 procente. Aceasta este cea mai mare valoare înregistrată de Opel din anul 1999, într-o perioadă în care cota de piaţă a acestei clase de autovehicule a scăzut pe întreaga piaţă europeană de autoturisme cu 9,7 procente între 2008 şi 2009. Până în prezent, Opel a primit peste 170.000 de comenzi pentru modelul Insignia.

Modelul Insignia este disponibil în trei variante de caroserie şi o gamă variată de motorizări. Clienţii pot alege modelul care li se potriveşte cel mai bine, începând cu economicul sedan Insignia ecoFLEX de 160 cp (118 kW), cu un consum de carburant de numai 5,2 litri de motorină la 100 de kilometri şi terminând cu modelul Insignia OPC Sports Tourer, de 325 cai-putere şi cu o capacitate de încărcare de 1530 litri.

Sursa: Opel

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.