Opel Insignia, cel mai bine vandut sedan din clasa medie in Europa

opel_insigniaDupă un an de la lansare, modelul Opel Insignia a devenit preferatul europenilor în clasa medie. Opel aproape şi-a dublat cota de piaţă în acest segment în primele 10 luni ale acestui an, astfel că marca germană are cea mai mare cotă de piaţă din clasa medie din ultimul deceniu.

În ultimele 12 luni, modelul Insignia a câştigat în total 32 de premii în 15 ţări europene, inclusiv trofeul Maşina Anului 2009. Per total, acest model este numărul unu în clasa sa în cinci ţări şi numărul doi pe întreg continentul. Aceasta corespunde unei cote de piaţă înregistrate de la începutul anului până în prezent de 16,22 procente în clasa de autovehicule de mare volum, comparativ cu 8,19 procente în aceeaşi perioadă a anului trecut.

Creşterea vânzărilor este şi mai impresionantă atunci când în clasa medie de mare volum sunt incluse mărcile premium: Opel a atins o cotă de piaţă de peste două ori mai mare, ajungând de la 4,75 procente în 2008, la 10,01 procente. Aceasta este cea mai mare valoare înregistrată de Opel din anul 1999, într-o perioadă în care cota de piaţă a acestei clase de autovehicule a scăzut pe întreaga piaţă europeană de autoturisme cu 9,7 procente între 2008 şi 2009. Până în prezent, Opel a primit peste 170.000 de comenzi pentru modelul Insignia.

Modelul Insignia este disponibil în trei variante de caroserie şi o gamă variată de motorizări. Clienţii pot alege modelul care li se potriveşte cel mai bine, începând cu economicul sedan Insignia ecoFLEX de 160 cp (118 kW), cu un consum de carburant de numai 5,2 litri de motorină la 100 de kilometri şi terminând cu modelul Insignia OPC Sports Tourer, de 325 cai-putere şi cu o capacitate de încărcare de 1530 litri.

Sursa: Opel

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *