Politistii de autostrada si-au “tras” Lancer Evolution

LancerEvolutionPolitie1Comunicat important pentru vitezomanii de autostradă: Poliţia Autostrăzilor a primit în teste un Mitsubishi Lancer Evo X, care va patrula pe Autostrada Soarelui timp de două luni. Automobilul a fost oferit de importatorul mărcii nipone în România, M Car Trading.

Maşina, dotată cu toate sistemele specifice maşinilor de Poliţie Rutieră, a fost predată la sediul Poliţiei Autostrăzi de la km 20 al Autostrăzii A2. Imediat după primirea acesteia, patru ofiţeri din echipa de patrulare pentru siguranţa în trafic au fost instruiţi teoretic şi practic de multiplul campion de raliuri Titi Aur, care le-a oferit poliţiştilor şi o demonstraţie.

Lancer Evolution este cel mai performant model din gama Lancer, din acesta fiind derivată celebrul bolid de raliuri cu acelaşi nume. Maşina primită de Poliţia Autostrăzi este propulsată de un motor de doi litri turbo, care dezvoltă 295 CP şi dispune de tracţiune integrală. Viteza maximă este de 247 km/h, iar acceleraţia de la 0 la 100 km/h durează doar 5,4 secunde. E lesne de înţeles că maşina va fi folosită în special în misiunile de urmărire şi patrulare.

Mihai Ivănescu, director general M Car Trading, a declarat: „Sperăm ca prin implicarea noastră în acest mod putem combate abuzurile de viteză făcute pe autostrăzile din România iar numărul accidentelor va fi unul mai redus”. Amin. Dar ce te faci când mașinile „băieţilor” depășesc cu mult 300 cai-putere și 250 km/h viteză maximă?

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Lucrez în presa auto din 2004, domeniu care mi-a permis până acum să fiu mai aproape de pasiunea mea. În aceşti ani de presă am trecut pe la AutoMondial, ProSport şi Gazeta Sporturilor. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu, care îmi împărtăşeşte pasiunea pentru curse. Am participat tot sezonul 2007 la campionatul FRAS, iar în 2008 am concurat la două etape ACR şi la una FRAS. Acest blog se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, vreau să subliniez faptul că acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Aşa că, dacă opiniile pe care le găsiţi aici vi se par subiective, e normal, sunt scrise de un om.

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *