Politistii de autostrada si-au “tras” Lancer Evolution

LancerEvolutionPolitie1Comunicat important pentru vitezomanii de autostradă: Poliţia Autostrăzilor a primit în teste un Mitsubishi Lancer Evo X, care va patrula pe Autostrada Soarelui timp de două luni. Automobilul a fost oferit de importatorul mărcii nipone în România, M Car Trading.

Maşina, dotată cu toate sistemele specifice maşinilor de Poliţie Rutieră, a fost predată la sediul Poliţiei Autostrăzi de la km 20 al Autostrăzii A2. Imediat după primirea acesteia, patru ofiţeri din echipa de patrulare pentru siguranţa în trafic au fost instruiţi teoretic şi practic de multiplul campion de raliuri Titi Aur, care le-a oferit poliţiştilor şi o demonstraţie.

Lancer Evolution este cel mai performant model din gama Lancer, din acesta fiind derivată celebrul bolid de raliuri cu acelaşi nume. Maşina primită de Poliţia Autostrăzi este propulsată de un motor de doi litri turbo, care dezvoltă 295 CP şi dispune de tracţiune integrală. Viteza maximă este de 247 km/h, iar acceleraţia de la 0 la 100 km/h durează doar 5,4 secunde. E lesne de înţeles că maşina va fi folosită în special în misiunile de urmărire şi patrulare.

Mihai Ivănescu, director general M Car Trading, a declarat: „Sperăm ca prin implicarea noastră în acest mod putem combate abuzurile de viteză făcute pe autostrăzile din România iar numărul accidentelor va fi unul mai redus”. Amin. Dar ce te faci când mașinile „băieţilor” depășesc cu mult 300 cai-putere și 250 km/h viteză maximă?

Publicat de

Dan Mihalascu

Mă numesc Dan Mihalaşcu şi sunt, ca mulţi dintre voi, un pasionat de automobile şi motorsport. Începând din 2003 am lucrat în presa auto, astfel că am avut norocul ca jobul meu să coincidă cu pasiunea. În aceşti ani de presă am scris la AutoMondial, ProSport, Gazeta Sporturilor, autoevolution.com şi am colaborat cu Ziare.com. Din noiembrie 2011 până în martie 2013 am scris pentru Inautonews.com, iar din martie 2013 până în octombrie 2015 am scris pentru Carscoops. Din octombrie 2015 până în august 2018 am activat ca editor la DriveMag, iar în prezent colaborez din nou cu Carscoops. Ca orice pasionat de automobilism, am visat şi eu să fiu pilot de curse, măcar pentru o zi. Visul mi s-a îndeplinit în 2007, când am debutat în Campionatul de Viteză în Coastă al României, cu ajutorul tatălui meu. Am participat tot sezonul 2007, precum şi la trei etape din 2008, reușind două clasări pe podium la clasa H2 la VTM Straja (Alba) în 2008 (locul 1) și la VTM Buzău în același an (locul al 2-lea). Acest blog auto l-am început în 2008, fiind probabil primul blog de profil din România. Auto-blog.ro se vrea a fi nu doar o sursă de informare pentru împătimiţii domeniului auto, ci mai ales un loc în care aceştia să interacţioneze, să vorbească despre maşinile lor şi despre experienţele lor. Nu în ultimul rând, acest blog este 100% independent, nefiind afiliat nici unui producător auto şi nici unei instituţii de presă. Tot ceea ce veți citi aici este trecut prin filtrul meu (destul de critic ar zice unii), iar singura cenzură este cea a bunului-simţ. La adresele de e-mail de mai jos puteți trimite comunicate de presă legate de domeniul auto, invitații la evenimente sau orice alte mesaje sau întrebări care au legătură cu acest blog și cu mașinile. Contact: E-mail: dan.mihalascu [at] auto-blog.ro sau autoblogrou [at] gmail.com

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată. Câmpurile obligatorii sunt marcate cu *

Acest sit folosește Akismet pentru a reduce spamul. Află cum sunt procesate datele comentariilor tale.